mattislife

Alla inlägg den 24 mars 2011

NYA

Av matilda - 24 mars 2011 21:36

      

tack mamma och pappa!   

Av matilda - 24 mars 2011 21:16

walla! sitter här och mumsar på min alldeles nygjorda fruktsallad . Den innehåller banan, färska jordgubbar och vindruvor om ni ville veta! haha.

Sitter även här och klunkar i mig färskpressad äppeljuice.

För en stund sen kom jag och familjen hem från birsta, vi var där och köpte bland annat en hjälm till mig. Och innan det var vi på apoteket och köpte någon ansiktskräm som tydligen ska vara jättebra! Idag har jag faktiskt varit på skolan.

Men ja..jag såg ju ut som jag gjorde. Tyvärr.

Imorgon har vi friluftsdag i sidsjön. Så vi ska hämta jenny runt 20 över nio. hihi.

Nu ska jag ladda upp lite bilder. Men innan det ska jag fresta er med den här fina ;

  muuummmmss.


PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards