mattislife

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av matilda - 6 mars 2011 21:53

  

kicks - 69 kronor

Av matilda - 6 mars 2011 21:33

    HAHA  


 :o

    

"modell" - jag

fotograf - jossan  

kommentera gärna :)

Av matilda - 6 mars 2011 16:54

hej! Jossan har precis åkt hem och jag har nyss ätit middag med familjen.

Idag har jag och jossan haft en liten "photoshoot", det gick bra. hehe.

Några bilder ska ni strax få se.

Det finns inte så mycket mer att säga? förutom att det är söndag, och jag mår bra.

Är påväg att bli förkyld, intressant? förstog väl det.

Av matilda - 6 mars 2011 12:00

Jag skulle vilja jobba med folk. Tycker att det är grymt kul att vara i massor med folks omgivning, prata och helt enkelt vara social. Jag har funderat ett tag på att bli mäklare. Fast problemet med det är att man måste vara bra på matte..och det är inte jag? haha. fail. Jag hoppas iallafall. När jag börjar på gymnasiet, det vill säga om ca. 3 år. Ska jag gå ekonomi linjen, det har jag redan bestämt mig för.

Men när jag börjar jobbar vill jag tjäna bra, så jag kan shoppa mycket! ;)

närå , men jag vill ha en jobb som jag trivs med. Skulle gärna vilja prova jobba utomlands någon gång.

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards