mattislife

Alla inlägg den 16 mars 2011

Av matilda - 16 mars 2011 21:40

i´ll always be beside you, until the end

wiping all your tears away, being your best friend.

i´ll smile when you smile, and feel the pain you do

and if you cry, i promise i´ll cry to.

  

TV

Av matilda - 16 mars 2011 21:16

HAHA. Nu är det så att jag har legat på soffan och sovit från typ klockan 5.

Kan säga att de va väldigt skönt, men kanske inte så smart?

Har även pluggat lite SO, tyska och biologi. Ah, det var inte så kul. För jag hatar sånt. Egentligen skulle jag städa idag när jag kom hem, men så blev de inte!

Så nu får jag göra det imorgon istället... -.-'

OJ vilka roliga saker jag skriver om härdå!? eller inte.

Idag hade vi matteprov (haha!) , det gick väl bra? tror jag , :)

Men nu måste jag ju säga grattis till rupert också! han blir fjortis idag. HAHA. :')

Jag är världens sämsta bloggare som ska kolla på forex nu. Och ye, jag är en nolifer. hej förresten.


PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards