mattislife

Alla inlägg under mars 2011

Av matilda - 28 mars 2011 21:52

JAG HAR BLIVIT KÄR I ETT LÄPPSTIFT ! GAAH. Jag brukar nästan aldrig gilla saker som man har på läpparna. Det brukar alltid bli så kladdigt. Men idag när jag skulle leta igenom min klädkamare så hittade jag en låda med massvis av läppglans och läppstift, så jag tar fram ett, sveper det på läpparna. Och vips! så är jag förälskad.

Bilderna gör att det inte ser så snyggt ut. Men det är wonderful i verkligheten! promise!

   

Jätteknepiga bilder. Men läppstiftet är iallafall från Markwins international och kostar 99 kronor.

Av matilda - 28 mars 2011 21:49

Av matilda - 27 mars 2011 21:10

Nu är jag klar , eller ah. Jag har varit klar med tröjan jag gjorde förut en stund nu.

Men andra datorn cpade så jag kunde inte uppdatera. Men iallafall så får ni före och efter bilder imorgon. Jag är inte direkt nöjd, men ändå! haha..

Nu ska jag duscha och smeta på en ansiktsmask.

puss!

  :')

Av matilda - 27 mars 2011 21:07

 

C.H.A.R.M.I.G

tröja - gina tricot

shorts - H&M

Av matilda - 27 mars 2011 17:25

hej. igen. Nu har jag precis suttit och skissat på ett linne jag tänkte sy av en gammal t-shirt. Inte för att jag direkt är världens bästa människa på att sy, men jag har ändå inget att göra. Så jag tänker testa mig fram!

Jag ska gå och börja nu :)

vi hörs senare!

    

gammal goding.


Av matilda - 27 mars 2011 15:56

hello. Jag vaknade klockan två och sen dess har jag kollat på film.

Kult. Idag händer ingenting, ska typ slappa och plugga litte.

Kanske basta o ha spa. vem vet.

Är inte på världens bästa humör, men nu ska jag äta "frukost".

heido.

Av matilda - 26 mars 2011 21:45

 

bry er inte om mitt ansikte och mitt hår...:o

Av matilda - 26 mars 2011 21:34

Ny omröstning uppe på vänstersida nu, sätt igång och rösta!

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards