mattislife

Alla inlägg under mars 2011

Av matilda - 15 mars 2011 19:41

Helt oslagbar

Vila i frid morfar

Jag är tillbaka

Min tur



Av matilda - 15 mars 2011 19:34

hej , var i birsta en snabbis idag. Fick med mig en foundation-mousse hem.

Och på köpet fick man en foundationpensel.

     

135 kronor från kicks.

Av matilda - 15 mars 2011 19:16

  

jeans - Gina tricot

linne under - H&M

tröja - cubus

frän bild jao

Av matilda - 14 mars 2011 19:58

    

fanny & jag i lördags :) <3

Av matilda - 14 mars 2011 19:53

 

     

SNYGG BILD ! HAHAHAHA.

TRÖJA - BIKBOK

LINNE UNDER - H&M

JEANS - H&M

JA , JAG HAR CAPSLOCK PÅ. ORKAR BARA INTE STÄNGA AV DET

hej

Av matilda - 14 mars 2011 19:52

Oj , har int så mycket att skriva. Kom precis hem från skönsmon , ah.

Dagen har varit chill (y) men skolan suger som vanligt. Kan vi få lov en vecka till kanske? tjos

Av matilda - 13 mars 2011 18:35

Eftersom jag typ bara ha vare inne idag drog jag på mig ett par shorts o en myströja. Bilden är lagomt ful o konstigt. Iknow. Men orka bry sig att den är cp?

åhåhåh! gud va härligt att mina "snygga" lår fick vara med, gillagillagilla (y).

  

tröja - cubus

shorts - H&M

Av matilda - 13 mars 2011 16:00

glömde bort att skriva om min bästa sak igår. Så jag gör det nu istället.

Min bästa sak är helt klart min kära mobil. Det är en Xperia x8 som jag fick i julklapp av mamma och pappa. Den är så fin :') Utan den skulle jag helt enkelt inte klara mig. Som igår, då var den slut på batteri för jag hade glömt laddaren hemma när jag sov hos fanný. Och jag dog typ, var tvungen att smsa lite från fannýs mobil! haha. Därför måste jag komma ihåg att aldrig mer glömma laddaren. Eller mobilen! Man känner sig osocial o konstig utan att ha den med sig. Så helt klart.

Mobilen comes on first place!

  

älskling.   

bilden är från google.

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards