mattislife

Alla inlägg under mars 2011

Av matilda - 13 mars 2011 15:45

BodyBounce

kush


locked up

troublemaker


kan inte sluta lyssna :o


Av matilda - 13 mars 2011 14:10

börjar med hej. Idag väckte mamma mig typ halv 1? Då orkade jag inte kliva upp så jag låg kvar. oh så intressant! klockan 1 klev jag upp och åt. Efter det gick jag och la mej igen. kuuuuult o veta? ;o

närå , men jag känner att vädret utanför fönstret försöker dra mig ut och springa.

Är inte så värst taggad, men jag behöver röra på mig..

Senare ikväll ska jag städa rummet, så jag hoppas att ALLA är social på msn?

ah tack. Nu ska jag klä på mig o sätta upp håret. Sen drar jag ut.

Av matilda - 12 mars 2011 23:32

  

fin bild. naaaaaaaaaat.

H&M - 299 spänn

JA!

Av matilda - 12 mars 2011 22:28

saade vann! gryitgrymtgrymt. Hur fin är han inte? :') plus att han sjunger bra! highscore, typ?  

Av matilda - 12 mars 2011 19:31

hej och förlåt för att jag inte har hållt igång bloggen. Men fanný har sovit här & inatt sov jag där. Så vi har inte suttit vid datorn. Igår var vi ute, med rupert oså kollade vi på en skräckfilm. haha.  "the grudge" , den var äcklig. Men ändå bra!

Sen senare igårkväll drog jag & fanný ner på Nordic. Det är fotbollscup där för er som bryr er.. ah , sen sov jag hos fanný.

Imorse väckte fanný mig halv 7 typ? då var jag död. Men iallafall så klev vi upp då och åt frukost, sen runt 10 någon gång kom mamma och hämtade oss.

Då åkte vi med henne till nordic, sen kom rupert , emil och danne.

Oså hade vi jättekul med dom, sen runt 4 skulle fanný hem.

Så då stannade jag kvar med dom andra tills nyss. Tog tyvärr inga bilder...

Men ikväll blir det melodifestivalen. Hoppas eric saade eller danny vinner!

Och imorgon ska jag sova, och blogga. Eller kanske åka slalom.

Intressant inlägg , men nu vet ni iallafall varför jag inte har varit social i bloggen.

Har fått en ny jacka också. Ni får se den senare!

vi ska äta nu.. pusshej!

Av matilda - 10 mars 2011 11:30

Min familj och mina vänner.

Ah , det är väl typ de? haha.

Av matilda - 9 mars 2011 17:45

Dit är vi påväg just nu. För dom fyller år idag. Moster blir 35 och kusin 1. Så grattis! Förtagen så bloggar jag från My brothers iPod. Tjing!

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards