mattislife

Alla inlägg den 7 februari 2010

Av matilda - 7 februari 2010 19:22

Hejhallå ! , nu har jag typ precis kommit hem eller a , för någon timme sedan , hahh .

Min dag har jag iallafall spenderat med fanny , de började med att hon ringde mej o vi skulle t farmor , hihi , så vi drog på oss skorna & vandrade dit då .   

Just nu siiter jag bara och längtar efter en dusch som jag ska ta alldeles alldeles strax , a så ni har ni hört om min dag . jag har haft det riktigt mysigt (:

  ( sämsta kameran )

Dagens outfit ;


tights - bikbok , 98 :-

svart linne -  gina tricot , 99:-

vit kofta - gina tricot , 199 :-

ring - vetinte

halsband - vetinte

armband med olika berlocker - ur & penn , 98 :-

armband 2 - grekland


    armband med berlocker - ur & penn


   armband - grekland (:

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards