mattislife

Alla inlägg den 3 februari 2010

Av matilda - 3 februari 2010 21:38

glossyyy , för att få skinande & skimrande läppar behövs ett underbart läppglans ,  här har du ett som du får strålande läppar av med inte så superhögt pris ! , med de är värt pengarna .


  

Twin gloss "peach" - make up store . 140 :-

Av matilda - 3 februari 2010 19:31

Hej ! , jag tänkte försöka lägga ut en bild på dagens outfit varje dag ,

skulle det vara en bra idé eller skulle det vara jobbigt att kolla då ?

hehe..men iallafall så sitter jag här nudå & sjunger litegranna , ska strax göra någon läxa trorjag . Eller rättare sagt så måste jag..så är det , idag har jag varit och åkt skridskor med skolan , det gick faktiskt rätt hyffsat !

Jag har faktiskt tänkt på att ni ska få lite tips på några bra läppglans som inte är allt för dyra ikväll ! , (:


Men somsagt , läxor var det som gällde nu så vi hörs senare . Pusssen // mattisen  



PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards