mattislife

Alla inlägg den 26 februari 2010

Av matilda - 26 februari 2010 17:13

        


Tack för en underbart rolig dag !


Av matilda - 26 februari 2010 16:14

hejhej ! , idag har det varit skola . och nu är de ÄNTLIGEN fredag ! , gu va underbart att slippa skolan . idag har väl inte så mycket speciellt hänt , vi åkte skidor på idrotten & de stavas B-L-Ä !!

jag ramlade en massa gånger och gjorde illa mej .  De är min outursdag idag förresten '

de hela började med att jag och fanny skulle åka ner i en neförsbacke med gupp , där var de en massa djupsnö så jag ramlade och fastnade med skidorna . sen kom jag upp åkte någon ynka meter & tippade igen ! , då fick jag jätte mycke snö över hela mej och mitt humör sänktes mer o mer . sen kom vi ner för backen , jag ramlade igen . då var mitt tålamod slut . jag skrek o fick värsta utbrottet :P

så orkade jag inte ställa mej upp på skidorna så jag ,. kröp ! , så låg var jag då .

men sen klev jag upp och la mej i en snöhög , då skrattade fanny lite smått & gjorde likadant !

heheheheheh , sen kom vi tillbaka till skolan . där flög jag över en bänk inne i omklädningsrummet o skidorna flög av med superfart dom med .  Sen utav någon anledning fick jag lust att gå ner i brygga !,..de gick ju som de gick de med ... jag klarade de . men hörde hur de knakade till i ryggen , usch . just därför jag har jätte ont just nu :(

Efter de drog jag tillsammans med fanny hem till mej , där skulle vi fika . d gick ju oxå ytterst bra ! . jag tappade allt på golvet , ååååh ! , jag blev argare och argare , eftersonm jag knappt kunde ta av mej skorna ! , så alltså inte böja mej ner heller , otursdagar suger !

Hittills har de sett ut så , trots allt förutom skidåkningen så har dagen varit helt okej .

nu ska jag ladda upp lite bilder seya later !

/ en matti utan bra humör . för stunden .

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards