mattislife

Alla inlägg den 21 februari 2010

Av matilda - 21 februari 2010 20:48

hejsss , nu ska jag ta ett bad så bloggar jag sen . hejdå :)

Av matilda - 21 februari 2010 20:35

vi slutar 1 imorn !  , hahah , lyxx ;)

i vanliga fall skulle jag ha slutat runt tre , men men . att sluta tidigt ärju lungt bättre !  , när vi nu slutar tidigare så blir det nog läxor för mej :(

sen kanske jag hittar på något roligare !

Puss & kram

Av matilda - 21 februari 2010 16:53

   hej alla läsare ! , nu ska ni få se några bilder som jag & fanny knäppte förut .

  

    



dagens outfit ;

kofta - gina tricot

tights - H&M

linne - gina tricot

armband


IKVÄLL ;

de händer nog inte så jätte mycke , förutom att jag & pappa förmodligen ska till stöde och köpa en scoter . det blir nog kul  , sen kommer jag hem då ska jag plocka ihop inne på rummet , duscha & myysa framför teven . något inlägg kanske de blir annars så hörs vi imorn !

Puss  / matilda

Av matilda - 21 februari 2010 15:58

hejhej , nu har jag o fanny nyss bakat klart våra muffins . dom blev inte så goda..lixom sega som gummi och riktigt misslyckade . enligt mej så blev dom iallafall söta ! , haha.

ni kan ju få en bild på dom , så ni blir avundsjuka ;)

   

ser goda ut . men smakar bajs :)


ni får några bilder som vi knäppte senare , ciao (L

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards