mattislife

Alla inlägg den 8 februari 2010

Av matilda - 8 februari 2010 20:03

ni tycker att min blogg är mest inspirerande ! , kul , jag ska se om jag kan ladda upp några tips..kanske imorn eller senare ikväll ? , vi får se..

Glöm inte att rösta på veckans låt !   

Av matilda - 8 februari 2010 19:42

Vilken färg tycker ni att jag ska ha på mitt hååår ? :)

kommentera vad du tycker är bäst..


  


mörkblond ?..


  


..eller brunett ?

Av matilda - 8 februari 2010 17:55

hejhej ! , idag har det varit skola ja , måndag är det idag inget speciellt med det . Att gå i skolan är väl ingen höjdare menmen , att träffa kompisar är ju det bästa med allt (y

Jag spenderade min eftermiddag med fanny , hehe & vi har väl inte gjort så mycket speciellt . Om en liten stund funderar jag på att försöka sy om en tröja , hm .. a vi får se hur det går ! , vilket ointressant inlägg egentligen men så här har min dag sett ut iallafall !


  


 Dagens outfit ;


grön/blå tröja - H&M , vetinte priset .

Svart linne - Lindex 99 :-

Vita örhängen - Åhlens 35 :-

Guldhalsband - ingenaning , vetinte priset

Adidasbyxor , " sundsvallsbyxor" - stadium , vetinte priset .

Hår ; utsläppt med lite fluff

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards