mattislife

Alla inlägg den 2 februari 2010

Av matilda - 2 februari 2010 21:58

nu ska jag bara gå och fixa mej inför kvällen sen blir dett nattinatti för mej , jag är så trött och imorn ska vi åka skridskor med skolan  säg lycka till , för det lär förmodligen inte gå så himla bra . men nu ska jag gå .

Puss & kram // MATILDA <3

Av matilda - 2 februari 2010 21:44

ja , vad är bättre än vänskap ? . äkta vänskap är nog det bästa som finns ,

att alltid ha någon som finns där & som du kan prata med allt om . det är väl

underbart , ellerhur ?

Min vänskap har jag funnit genom mina vänner , dom är underbara (L)

  


Av matilda - 2 februari 2010 21:35

angående header nummer två så kan jag tyvär inte ha den på grund av att den är så liten , det blir lixom vita ränder på sidan . ni kanske gillade den bäst men sorryy ,    kramis






Av matilda - 2 februari 2010 16:10

hejOCHhå ! , nu sitter jag här med fanny och har nyss fikat lite o bläddrat igenom läxorna ,

idag känner jag mej helt okej & funderar på om jag kanske

ska ge er lite tips om en stund eller något sådant ! .


  

Dehär shampot TREsemmé är jätte bra för ditt hår , det vårdar och och gör så att de glänser ;)

Inte superdyrt heller , tror att de kostar 165 kronor för 2 flaskor ! , men de är de värt , SUUPEER !


Ett till tips är orangepinnar , om du fixar naglarna blir de dubbelt så lätt om du vill göra något tufft mönster..!

för er som inte vet vad de är så , här kommer en bild .


 

sååå där !


nåra tips för stunden , fler kanske kommer senare .

Puss & kramissar // MATILDA <3

Av matilda - 2 februari 2010 07:39

yesss , ! , jag vet att det är tidigt men en snabb bloggning hinner jag med innan skolan . sorry för dålig uppdatering de senaste dagarna , men jag har inte haft någon tid , och igår kväll hade jag sprängande huvudvärk   


Jajuste , helgens vinnare till bästa klädaffär blev då ; H&M med 44 % röster !


gårdagen spenderades med jossan , jenny , fanny & historie läxan..haha..!

Men nu är det dags för skolan , Puss & kram (L)



PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards