mattislife

Alla inlägg den 9 februari 2010

Av matilda - 9 februari 2010 21:43

     


sorry för att de blev en svartvit bild .



dagens outfit ;

 

Svarta tights - H&M

Svart linne - Cubus

Vit kofta - Fred perry

Armband - grekland


Av matilda - 9 februari 2010 21:33

hejhallå ! , jag har märkt att jag alltis börjar mina inlägg med något slags hej eller liknande , är det inte jobbigt att läsa då ? . eller , lixom .. enformat ?

hur som helst ! , jag har tyvärr inte bloggat något sedan igår kväll så jag gör några snabba inlägg nu hade jag tänkt innan jag går till säängs och läser en tidning jag fick idag .

Dagen började med att jag vaknade , fixade mej , åt , och sen kom fanny då gick vi till skolan . i skolan hände väl inget speciellt . vi fick tillbaka vårat historie prov ! , jag fick G . ganska nöjd iallafall .

Efter skoldagen tog jag & fanny bussen till skönsmon , var där sen vandrade jag till min moster & då kom mamma .

Nu sitter jag här och tänker lite för mej själv - Puss & kram // MATILDA <3





PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards