mattislife

Alla inlägg under februari 2010

Av matilda - 20 februari 2010 18:11

höhööhöh , dagens lunch blev en sallad ! , skitgod .

  

mums

Av matilda - 20 februari 2010 17:58

den här låten är bra tycker jag , eller a . helr enkelt jätte bra !

lyssna ,

Av matilda - 20 februari 2010 17:23

hejhej , nu är kom vi för bara några enstaka miunuter sedan hem fråån birsta city , där hittade jag ;

en vit kofta - gina tricot , 49 kronor "rea"

en svart kofta - gina triot , 49 kronor "rea"

nagelacks borttagning .


de blev inte så jätte mycket med jag är nöjd med mina köp !

senare ikväll blir det filmkväll med fanny , jossan & jenny . vi ska se "titanic" - åh , den ärså underbar .

med de ska vi mysa till riktigt då . sen ska fanny sova hos mej inatt de blir bääst (y


  

bästa glassen som jag mumsar på nu med fanny :D


  

morgonens myyskläder



Av matilda - 19 februari 2010 20:54

shashsa ! , nu siiter jag här i pausen på let´s dance . kom för en liten syund sen hem från fanny , vi har varit där hela eftermiddagen o så . vi såg en film , menegment . den var bra (y'

imorn kommer fanny & hämtar mej runt tolv tiden . då åker vi till birsta , vet ej när jag kommer hem . jag bloggar säkert en snabbis innan .

Puss / matti

Av matilda - 18 februari 2010 21:33

hejhallå ! , nu sitter jag här med en kopp te och kollar på en underbar bild jag fick av jossan idag . hon hade ritat av mej ! hehe ,men jag har precis städat klart mitt rum o satt upp ett nytt sminkskåp ! , det blev finfint . så de är fyllt och ja , så ligger det till just nu . om en liten stund ska jag nog göra mej klar för att bläddra igenom någon tidning i sängen , sen blir det nog nattinatti för mej , jag känneer mej grymt trött men vet inte riktigt varför . så nu avslutar jag detta inlägg med ett gonatt / matilda <3

Av matilda - 18 februari 2010 18:00

ja , själv ska jag nog strax ta en liten tur in till mitt rum & städa undan   , men okey , de är inte SÅ farligt , de blir ju fint efteråt . de är ju mysigt !


vad ska ni hitta på ikväll ?

 / kramis

Av matilda - 18 februari 2010 16:52

  

jossan

  

agnes

  

jennifer

  

jag & julia

  

jag & julia

  

jag

  

chokladbolls grejs hos julija (L


Man måste ju bjuda på några tuffa bilder oxå !

  

        


fiskbild , * på mej * hehheheh , / puss & kram mattisss


Av matilda - 18 februari 2010 16:37

shena alla söta läsare ! , jagg har nyss kommit hem från julia , var där med några kompisar och vi hade re kulkul . dagen började väl med att jag vaknade , fixa mej , sen kom fanny då slängde jag i mej lite fil , fixade lite till , vi gick t skolan --> sen hela långa skoldagen , trist .. men de gick ganska fort ändoch . idag har jag tagiit några kort som jag alldeles alldeles strax ska ladda upp ! , så ta en titt och kommetera vetttttjjja ! , era kommentarer är så söta , jag älskar att läsa dom  <3 ,,,, men.. nu ska jag ta ett äpple så vi hörs sen ! , / matilda

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards