mattislife

Alla inlägg den 7 juni 2010

Av matilda - 7 juni 2010 21:18

Det här får bli kvällens sista inlägg , jag måste fixa naglarna nu och har inte speciellt lång tid på mej. Men vi hörs såklart imorgon !


godnatt / matilda <3

Av matilda - 7 juni 2010 21:05

hej och gokväll ! , kom för bara en stund sen hem från kuben. Där har jag halvsprungit med hundarna och så. Innan det var jag på stan , och köpte en klänning.

Ni vet en sån som jag köpte i vit och svart randigt fast nu köpte jag i aprikos och vit (:

Efter skolan var jag med jossan , agnes , jenny och fanny. Vi knäppte kort , jag såg knäpp ut på dom flesta. Men sånt är livet !

Hela eftermiddagagen har det regnat , så jag hoppas på sol imorgon. För då har vi sidsjödag vilket innebär att vi ska vara ute hela dagen och paddla kanot med skolan. Vad jag också hoppas på är att jag ska få färg ! , jag är ju totalt krit vit kan man ju säga..Just nu sitter jag och njuter till låten "africa" med toto ' it´s gonna take a long time , to drag me away from you' - fin text tycker jag. Men jag ska alldeles strax måla naglarna , tror att det får bli vita med något mönster , vad sägs om det ?


Här kommer en bild från dagen

  

rätt liten bild , men jaja !



PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards