mattislife

Alla inlägg under juni 2010

Av matilda - 17 juni 2010 17:03

hejhej ! , strax åker jag till kuben.

Idag har jag varit hos doktorn , igen. Det gick rätt bra , strax åker jag till mina kusiner på kuben och stannar där ikväll. Imorgon ska jag kanske till hudik och kolla på fotboll , samma på lördag. Sen på kvällen blir det färgning. Nu orkar jag inte skriva nå mer , tjooooosan.

Av matilda - 16 juni 2010 23:02

Nu ska jag mysa ner mej i sängen och kolla på film , sen blir det nog att sussa för min del !

NATTI

Av matilda - 16 juni 2010 21:56

..och dagens tips.

tänkte bara tipsa er om H&M´s läppglans. Du kan blanda det ihop med läppstift

ifall du vill att det ska hålla bättre och det kladdar mycket mindre än alla andra läppglans jag har testat. Det är billigt (29,50) , finns i olika färger och håller länge  

jag bara älskar det !

Av matilda - 16 juni 2010 21:52

Först slänger jag in dagens låt ,.

 

Av matilda - 16 juni 2010 21:46

Hej , nu är jag hemma igen. Är rätt pigg , fast samtidigt trött (?)..

Imorgon har jag ingenting planerat , än. Fast något ska jag säkert hitta på , haha.

Slänger in en bild på mig som jag tog när vi åkte bil förut , sen ska jag tipsa er om en supergrej !

  

hejs

Av matilda - 16 juni 2010 16:28

shakira parody


britney spears parody



taylor swift parody


miley cyrus parody


parody kesha


HAHAH , här sitter jag och asg. Nu ska jag åka till alnö så hörs vi kasnke senare , hejdå

Av matilda - 16 juni 2010 12:22

goodmorning sweets !

Jag har nyss vaknat så nu ska jag bara slänga i mej lite fil och sen drar jag ut. När jag kommer hem blir det styrketräning , och vila. Ikväll tror jag inte att speciellt mycket händer , ska kanske hitta på något med mamma eller så.

Fanny undrade om jag ville vara med henne och maja , men jag vet inte riktigt än. Bjuder på en låt , sen drar jag mej till köksbordet.

Av matilda - 15 juni 2010 20:25

nä , nu ska jag gå och ta mig en kopp te. Imorgon när jag vaknar ska jag ut och springa , kanske bloggar imorgon kväll. säger godnatt nurå , tjos

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards