mattislife

Alla inlägg under juni 2010

Av matilda - 7 juni 2010 21:05

hej och gokväll ! , kom för bara en stund sen hem från kuben. Där har jag halvsprungit med hundarna och så. Innan det var jag på stan , och köpte en klänning.

Ni vet en sån som jag köpte i vit och svart randigt fast nu köpte jag i aprikos och vit (:

Efter skolan var jag med jossan , agnes , jenny och fanny. Vi knäppte kort , jag såg knäpp ut på dom flesta. Men sånt är livet !

Hela eftermiddagagen har det regnat , så jag hoppas på sol imorgon. För då har vi sidsjödag vilket innebär att vi ska vara ute hela dagen och paddla kanot med skolan. Vad jag också hoppas på är att jag ska få färg ! , jag är ju totalt krit vit kan man ju säga..Just nu sitter jag och njuter till låten "africa" med toto ' it´s gonna take a long time , to drag me away from you' - fin text tycker jag. Men jag ska alldeles strax måla naglarna , tror att det får bli vita med något mönster , vad sägs om det ?


Här kommer en bild från dagen

  

rätt liten bild , men jaja !



Av matilda - 6 juni 2010 17:07

             

  

örhängen - ur & penn 20 kr

svart och vit randig tubklänning - H&M  49.50 kr

bikini - H&M 49.50 kr

svarta skor - skopunkten 299 kr

rosett med nitar - lindex 30 kr

concealer & skin tone perfekt - åhléns båda 20 kr st "rea"

shorts - H&M 69.50

vita bellerina - skopunkten 75 kr "rea"




Av matilda - 6 juni 2010 16:58

hej på er  , idag har jag varit i birsta med jossan. Vi åkte dit runt 12 , det var kul. hah , bilder får ni senare , jag har inte speciellt mycket  att skriva om. Sen är det ju faktiskt sveriges nationaldag idag ,. speciellllt då. Nämen , ikväll ska jag till alnö , trevligt värre. Nu laddar jag upp bilder på dagens och även gårdagens köp. Nu får ni bilden jag skulle ha laddat upp igår..

          

me


hejs

Av matilda - 5 juni 2010 23:02

hej bloggen , a och självklart alla söööta läsare.

Idag har jag varit på stan , med mamma och bror (:

Jag shoppde som vanligt , men bilder får ni imorgon. Imorgon ska ja också till birsta med mamma. Inatt sover jag hos jossan med agnes och henne , vi ska sova på golvet , coolt va ? ;)

nä men , vi har varit ute och knäppt kort. Nu laddar jag upp någon bild och sen säger jag godnatt , tror jag. Gör jag det så hörs vi imorgon , natti.


Av matilda - 4 juni 2010 20:51

Jag är trött och har riktigt ont i huvudet. Just nu sitter jag också under täcket i soffan & kollar på talang. rätt tråkigt. Jag har inte heller någon större lust att skriva nå mycket. Idag har ja varit på kuben , inte så mycke mer.

Endast 7 dagar till skolavslutningen nu ! , jag längtar riiiktigt mycket :o


bjuder på några bilder , sen avslutar jag för ikväll.

        


natti

Av matilda - 3 juni 2010 20:09

yee , nu ska jag fixa naglarna - med tanke på det. Jag har fixat mina naglar varje dag den här veckan. Såhär har mönstret varit varje dag ;


måndag - vit bas med blommor

tisdag - ljusrosa med vita prickar

onsdag - röda med vita streck

torsdag - alltså idag , vita med gula hjärtan och genom alla hjärtan går det en lila pil.

fredag - "agnes fick bestämma" tre streck i olika färger. grönt , lila och någon mer , vilken :o


Men nu måste jag avsluta så att jag hinner , vi hörs imorgon kära läsare   

Av matilda - 3 juni 2010 20:08

Men at work - down under


Av matilda - 3 juni 2010 19:44

                                            


hugs

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards