mattislife

Alla inlägg under juni 2010

Av matilda - 2 juni 2010 15:19

GAAAH !, jag kan inte fatta det. att de redan är andra juni !

För bara några veckor sen var det stora snöhögar och iskallt sen fick man gå omkring i varma kläder & vinterjacka. Idag , har jag gått omkring i shorts , solen skiner och just nu är det 19 grader i skuggan !

I just can´t belive it. But i´m still loving it. Sen så är det ju endast 9 dagar kvar tills skolavslutningen också. nanana :d , Såhär ser hela min nästa vecka ut :


måndag - ska till haga och träffa min nya klass + handledare.

tisdag - sidsjödag + paddla kanot med fanny :d

onsdag - Boda borg med klassen

torsdag - genrep , vattenkrig med sexorna !

fredag - skolavslutning och middag ute med familjen + lite släckt.


Rätt rolig vecka , men nu ska jag ladda upp dagens outfit och så ,

ha det !

Av matilda - 1 juni 2010 19:32

hehe , nu ska jag försöka ta mej in i mitt rum och städa lite. skriver mera sen , hejs

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards