mattislife

Alla inlägg under juni 2010

Av matilda - 3 juni 2010 19:20

the pack, jag älskar er.

  




PEACE


Av matilda - 3 juni 2010 19:00

hej , ja försöker klura fram vad jag ska skriva om , hm..kanske vårens populäraste nagelacks färger som du borde ha ? , ladda upp bilder ska jag självklart göra , har knäppt runt 30 stycken idag , men laddar nog inte upp alla. hah. Nä , nu ska jag klura vidare , puss

Av matilda - 3 juni 2010 16:52

     

 

det ser ut som en ballongkjol för att det blåste, men det är en vanlig. hah.

     

Av matilda - 3 juni 2010 16:36

HEJ , säger jag från ett soligt sundsvall !

Solen skiner idag också - grymt underbart säger jag bara.

Idag har det v arit en väldigt mysig dag på skolan , det började med att vi hade lite matte. Sen efter rasten engelska och efter det blev vi ju serverad lunch av femmorna ! tack för det. Maten var god och jag blev väääldisg mätt.

Förätten var typ två konstig tunnbrödrullar med kalkon & melon.

Till varmrätt fick vi rostbiff , potatisgratäng och sallad.

Och till efterätt var det kladdkaka med grädde och jordgubbar. jummi.

Men för bara en liten stund låg jag på soffan olch fick såhär skitont i vaden - sendrag eller något (?)

Och när jag har lboggat lite ska jag gå ut och sätta mej på balkongen , för brun måste jag ju se till att bli.

Jag sitter nog där tills mamma och moster kommer hem med middagen. Just nu är dom och kollar på ett hus ,. middagen blir nog pizza fån Bite Line tror jag.


Men ni hör strax av mej igen , tjosan.

Av matilda - 2 juni 2010 21:21

Hej och hå ! , kom bara för en litenliten stund sen hem från selånger. Där har bror spelat match och dom vann med 13-1 ! . grattis pojkar (:

yes , det var nog allt. När jag kom hem satte jag mej nästan direkt och gjorde matteläxan som är tills imorgon , den var faktiskt rätt lätt.

Just nu sitter jag och kollar på fotboll , det är ju trots allt VM , så jag tä nkte att någon match MÅSTE jag väl ändå se. D¨å sappade jag runt och insåg att sverige möter Vitryssland och leder med 1-0 , hejaheja ! , hahahha.

Imorgon ska jag inte göra så mycket tror jag , vi har avslutningslunch på skolan och femmorna ska servera oss , det känns rätt lyxigt.

Nu är det dags att ta plats framför badrumsspegeln och tvätta bort sminket och så. Men jag lovar , vi hörs imorgon.


god natt alla söta läsare !

Av matilda - 2 juni 2010 15:35

Hej , förresten. Jag glömde berätta att jag inte hann blogga något mer efter städningen igår. Det blev alldeles för sent så att jag helt enkelt inte orkade. Hoppas at ni kunde stå ut med det ändå !

Ikväll ska jag på fotboll så att det kanske inte blir speciellt mycket inlägg men jag ska skriva när jag har tid ! , ni kan ju kika in lite då och då ;)

Nä , nu ska jag äta middag och sjunga lite.


Puss och kram / matti <3

Av matilda - 2 juni 2010 15:27

  

jeansshorts - gina tricot

linne - gina tricot

kofta - fått av kusinvitamin , haha

solisar - top streetwear :d


PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards