mattislife

Alla inlägg den 14 november 2010

Av matilda - 14 november 2010 20:43

          

"modell" - jag

ph - jossan


Av matilda - 14 november 2010 20:28

Är det bara jag som tycker att denna låt ger lite julkänsla? man lixom hänger med. haha.

lyssna på melodin, jul så det bara stänker om det!

Av matilda - 14 november 2010 20:21

TJENARE, sitter här och nördar hey baby med pitbull. SÅÅÅÅÅ bra alltså!

Vi kom iallafall för en stund sen hem från stan, vi åt på jop´s och det var apgott!

Jag åt oxfilé, mummmmmmmaa. Jag är äckligt mätt. Jag vet att ni bryr er lixom?

På teven framför mej visas "vem kan slå filip och fredrik" de suger totalt. fett.

men jaja! Jag har inte så jätte mycket att skriva här på min kära blogg... men är det något speciellt ni vill att jag kanske ska skriva om? ge mej lite tips! :)

Nu ska jag fixa ett inlägg, och duscha. Senare ska jag gosa ner mej i soffan med en kopp té, puss & kram

Av matilda - 14 november 2010 16:13

Nu drar vi oss in mot stan för mat och så, vi höreSS senare älskisssspälskis !

heiido

          

old piccccc

Av matilda - 14 november 2010 13:50

Kom preci hem från birsta, var där med pappa en stund. Fick 2 t-shirts, eller vad man nu säger. Idag är det ju farsdag, och då ska pappa få presenter! haha.

Ni hade inte glömt bort det va?

men iallafall, Jag har världens bästa pappa. Jag älskar dej :)

Senare ska vi in till stan och äta, vi hörs om en stund för nu ska jag ta mej ett glas juice!

seyaa

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards