mattislife

Alla inlägg den 3 november 2010

Av matilda - 3 november 2010 23:20

Min nya drog. Nu ska jag stänga av datoren!

Vi hörs väl imorgon ? :)

Av matilda - 3 november 2010 17:58

den blir mucke bättre med bas men är ganska bra utan också..Ni fattade att jag bara skojade när jag sa att ni inte skulle starta den va? :o

Beam me up - Tay Dizm ft. T-pain

'Bara fatt den är gammal behöver den inte va dålig'. ;)


Av matilda - 3 november 2010 16:55

men hej! det var länge sedan! senast igår....men jaja!

Idag har jag spenderat min tid i härnösand, och varit med johan.

vi har inte gjort så mycket. haha. Sen kom mamma och hämtade mej, oså åkte vi och hämtade pappa och sen åkte vi hem. Och vi kom nyss innanför dörren om jag ska vara ärlig! Farmor och farfar kommer väl senare. intressant inlägg va?

NOO SHIIT. Jag har inga bilder, jag har ingen USB-kabel och jag har inget liv!

haha, eftersom jag sitter här och drygar framför min brors HP, hade jag varit er så hade jag bläddrat ner och kolla på simpsons-videon! men det är ju bara m jag hade varit er vill säga....Och nu är det ju inte så!

Tyvärr, för om jag hade varit er så kanske jag hade haft ett liv, och inte suttit här nu. För då hade jag antgligen hittat på något! men, jag är ju jag. Och det går inte att ändra på!

Gud vad tråkig jag är. Ni kan ju nörda den här bilden tills i hörs nästa gång!

Puss & kram

  

Om jag säger att vi gillar kuddar, vad säger ni då?

Förresten så är det jag som har jättesexigt gult hår bakom jossan! Fall ni undrar.

Som ni förmodligen gjorde! HAHA!


PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards