mattislife

Alla inlägg den 2 november 2010

Av matilda - 2 november 2010 20:15

Dom är la grymma hela högen! Och dedär med att dom är skön stämmer ju helt klart!

Jag bara älskar dom, alla familjer är lika grym!

Ja, ni förstår nog vad jag har för mej just nu, antar jag? om ni inte är dumma. Men det är ju klart att mina kära läsare inte är dumma! ni är ju helt underbara och smarta som tusan. Eftersom ni FÖRMODLIGEN valde att läsa min blogg istället för Kissie och Dessies. Right? i understand it. För jag är ju roligare än dom :d

Visst håller ni med mej? Iallafall en liten smula. hehehhe.

åbååååw- jag sitter och pratar med robin på emesen. Han e ju litttttte dryg han, för den lilla påjken frågade när jag skulle skaffa facebook. Här har ni mitt svar " de vettafan, jag fattar inte ett skit, så vad sägs om aldrig?... :d"

-han svarade typ oj. haha, kul? Där har ni ett bevis på att jag är roligare än vissa människor...  

Men klockan 9 börjar desperate housewifes, inte för att jag vet hur det stavas men hur som helst!

Ska ni se det ? :)

Som ni antagligen märker är tisdagar mina kvällstevedagar, där hade ni allt i ett! men kolla på videon här neraför

så hörs vi imorgon kväll! Pusssesssss till er! haha.

JAG VET ATT NI VET ATT NI VILL KOLLA

kramis

Av matilda - 2 november 2010 18:48

Just nu visas simpsons på min brors 32tummare. Chill, jag sitter eller rättare sagt ligger ner och väntar på att Paradise Hotel ska börja. Jag tycker faktisk om det, senare ikväll ska jag kolla på barskolan. Jag vet att ni bryr er! just ärför skriver jag om detta ;) Idag har jag och bruuur varit på gymmet, vilket inte var speciellt smart för min del. Jag har fruktastvärd träningsverk i magen! *sadface*.

Men idag sprang jag på löpbandet i en evighet och enligt displayen tappade min kropp 180 kalorier första springturen och andra 100. Sedan så pressade jag benen med 100kg. Det är egentligen ganska konstigt att dom pallar det. Men tydligen!

Så jag är nöjd med dagen!

Som ni antagligen har förstått så åkte jag inte till härtnaaa idag, så därför ska jag dit imorgon istället! Jag får mej aldrig någon sovmorgon. SÅNT ÄR LIVET, gott folk.

Nere i källaren hörs det peneldrag! haha, undra hur jag kan höra det (?) men iallafall. Våran renovering går verkligen frammåt med tiden. På lördag börjar dom bygga köket också, najs bajs! heheh.

Efter Paradise Hotel får ni nog höra av mej igen!

SEYYAYYAYAaa.

  

DaGeN iNaNn ÖrEbRo. HeY - i MiSs It

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards