mattislife

Alla inlägg den 13 november 2010

Av matilda - 13 november 2010 22:30

  för 11 år sedan:
Hur gammal var du ? 2år
Var gick du i skola ? jag gick inte i skolan

Var jobbade du? ingenstans ?
Var levde/bodde du då ? i våran lägenhet 
Var brukade du hålla hus ? ingen aning, dagis? haha
Bar du glasögon ? nej 

Vem var din bästavän ? vetinte

Hur många tatueringar hade du då ? inga
Hur många piercingar hade du då ? inga

Vilken bil körde du ? ingen

Hade du varit på ett riktigt party ? barnkalas, ohye 
Hade du fått ditt hjärta krossat ? nej

 
För 5 år sedan:
Hur gammal var du ? 8 år
Var gick du i skolan ? bosvedjeskolan
Var arbetade du ? ingenstans
vart bodde du ? sverige
Var brukade du hänga ? haha, ingen aning
Använde du glasögon ? nej
Vem var din bästavän ? jossan kanske ?, kommer inte ihåg..

Hur många tatueringar  hade du ? inga
Hur många piercingar hade du ? 2 i öronen 
Vad för bil körde du ? legobilar på legoland, haha

Hade du fått ditt hjärta krossat ? nej
Var du singel/upptagten/dejtande? singel

För 1 år sedan:
Hur gammal var du ? 12år
Var gick du i skolan ? bosvedjeskolan
Var jobbade du ? ingenstans
Var bodde du ? sverige
Var brukade du hänga ? olika ställen
Använde du glasögon ? ibland.
Vem var din bästavän ? jossan, jennifer och micka :)
Hur många tatueringar ? inga
Hur många piercings hade du ? 3 
Vilken bil körde du ? ingen -.-'
Hade du fått ditt hjärta krossat ? m
Var du singel/upptagen/gift/dejtande? upptagen


Idag:
Hur gammal är du ? 13

Var går du i skolan ? haga
Var arbetar du ? ingenstans
Var bor du ? sverige
Var brukar du hänga ? olika

Anväder du glasögon ? nepp
Talar du med dina gammal vänner ? ja ?
Hur många piercings har du ? 3
Hur många tatueringar har du ? ingen 
Vad har du för bil ? ingen
Har ditt hjärta krossats ? nä
Är du singel/upptagen/gift/dejtad ? singel 
Vem är din bästa vän ? fanný, agnes, jossan, jennifer, johan och rupert

Av matilda - 13 november 2010 22:11

  

Av matilda - 13 november 2010 21:58

jag är fullkomligt förälskad i den här sången, så det får bli dagens låt!

klicka, och njuuuut!

Av matilda - 13 november 2010 16:57

Nu har jag precis mumsat i mej årets första lussebulle, gissa om jag njöT? det gjorde jag, typ hur länge som helst! Och vill ni veta något mer, som inte känns att det är sant? DET ÄR JUL OM 5 VEKOR :o jag kan inte förstå att allt har gått så HIMLA fort. Men iallafall, inatt har jag sovit hos fanný, när vi vaknade så tog vi en låång mysig frukost. Sen fixade vi oss, och efter det lärde hon mej lite isländska. Det ska bli jättekul att åka dit! och jag kommer va proffs när jag kommer hem! haha. I can always dream...Om en stund ska vi väl äta middag, antar jag. Nu ska jag träna lite på isländskan, och vi hörs väl senare? heehehh.

  

kärlek

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards