mattislife

Alla inlägg under november 2010

Av matilda - 25 november 2010 21:45

DETTA ÄR ÄKTA KÄRLEK

Av matilda - 24 november 2010 21:04

hej! Har tyvärr inte haft tid att blogga idag. Direkt efter skolan tog jag och fanný bussen till birsta, där fikade vi och jag köpte lite julklappar. Så nu är 4 klar!

heheh. När jag ko hem hade jag tänkt skriva några rader, men glömde fullkomligt bort det och slocknade på sängen. haha, jag är sååå trött. Och inte blir det bättre av att det kommer snö! jag hatar snö :(

Men med kärlek kan ni få njuta av den här låten, vi hörs imorgon huneys! :)


Av matilda - 23 november 2010 16:52

tja, om en stund drar vi oss in till stan. För vi har dans kvart över 7.

För ca. en timme sen kom jag, jossan och fanný hem från birsta. Köpte typ inget, förutom tuggummi och fika. haha, tjockis...Iallfall, jag hittade en sjukt fin tröja.

Men den va stor, to bad.

Lynnsa på den här låten, it´s awesome !

tänk att hon är 9 år :o

/ vi hörs imorgon. Kysssssss

Av matilda - 22 november 2010 18:06

haha, ja jag har humor. Det tycker iallfall min kära vän fanný (L)

hehe, jag orkade inte skriva något mer igår som ni nog märkte. Plus att jag sov hos fanný så vi kollade på film hela kvällen. Idag när vi vaknade åt vi frukost, sen pratade vi lite med hennes mamma, för vi kom inte på vad vi skulle hitta på.

Så då gick vi ner till stan och fikade, sen tog vi bussen hem. Och sen hände inte så mycket. Om ca. en timme ska jag och min familj dit igen för att prata om Island.

Vi ska typ bestämma när vi ska åka och sånt. HEHEHE, FATTA VA KUL VI KOMMER HA!?!??! :D Typ urgrymmigt.

Imorgon är det tisdag. Vilket betyder både skola och dans, oså hoppas vi på att mina nya dansbyxor har kommit! Ni kanske får se dom någon dag, måste säga att dom iallafall är fett snygga ;) Just nu har ag inte mycket att skriva om. Bara att snart är det jul! haha, vilket betyder att jag måste köpa klart alla julklappar inom en snar framtid. nu var jag kul....not. men iallafall.

Vi tog massor av bilder idag men jag orkar inte fixa så att ni får se dom.

BOORING. Men sånt är livet.

VI HÖRESsSsss


BTW. Jag sitter och nördar whip my hair med willow smith. Värd att lyssna på :)

Av matilda - 21 november 2010 11:55

ja, det har jag hållt på med i ca. 45 minuter idag. Inte så kul, för den blev ful och ojämn. Och när jag klippte den insåg jag hur mycket min utväxt faktiskt syns, det ser förjävligt ut.. Och jag klippte bort ungefär 1 dm, haha. shit vad dumt.

Men iallafall, nu ska jag sörj lite granna. Senare blir det en promenad mot city gross och efter det kommer fanný.

Vi hörs ikväll, eller imorgon. För då är vi lediga! haha.

Av matilda - 20 november 2010 20:29

den börjar typ 0.40 , hahah. från början är den lite fail. haha.

ciara - gimmie dat

Av matilda - 20 november 2010 19:41

  


alla som tycker att jag borde fixa en ny header, kommentera med en glad gubbe. haha, har ni några förslag så tar jag gärna imot dom! :D

Av matilda - 20 november 2010 19:36

  

ursöta, små korta, beiga uggs, eftersom mina svarta gick sönder igår köpte vi nya idag. Och jag älskar dom!

endast 299 rikstaler, från din sko. :)

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards