mattislife

Alla inlägg under november 2010

Av matilda - 8 november 2010 21:43

HÄR HITTAR NI LILLE AGNES BLOGG, KOLLA! Så att hon inte börjar grina ;)

http://agnespagness.bloggplatsen.se

Puss

Av matilda - 8 november 2010 21:23

VART FINNS ALLA I DENNA SÅKALLADE "BLOGGVÄRLDEN", ingen kommenterar ju :(

vad vill ni läsa om?kan ni inte ge mej lite förslag? i en kommentar, snälla?

IN MY HEAD, I SEE YOU ALL OVER ME. Den där låten vill ni väl höra mig sjunga i verkligheten va? :) men de får ni inte synd. Ni kanske vill att jag ska videoblogga?

Men iallafall, jag har varit på "dampfelshumör"idag. Jag har varit alldeles stohejig.

Förutom dom sista lektionerna, jag fick så jäkla ont i ryggen! :o Och inte blev det bättre av att jag hade ont i halsen heller. Sjukdommar sucks. ELLERHUR !?

A, jag har iallafall sagt åt agne att hon ska göra en julklappslista och lägga upp på sin blogg. ( de gör de lättare för mej att köpa julklappar) Så nu vet ni!

Alla ni som vill ha en julklapp av mej, gör en julklappslista och lägger ut på eran blogg. Sen så kommenterar du med din bloggs namn. då kollar jag, och köper något smaskigt! :d Låter det bra?

HAHA, jag hoppas på det. Nu säger jag godnatt oså hörs vi imorgon.

Antingen före skolan, eller efter. PUSS

  

MYSIPYSI. BARA 46 DAGAR KVAR TILL JUL NU!

Av matilda - 8 november 2010 19:31

    


Tänk er denhär grejen, världens underbaraste sak. I min hand, wonderful! rigtht ?

Fatta hur glad jag skulle vara om denna va min. I need it. Min mobil suger, och enligt dom flesta är Iphone 4 jättebra!

guess if i want it now, yeah. Man kan ju alltid hoppas.

Av matilda - 8 november 2010 19:28

dagens låt

Av matilda - 8 november 2010 19:06

Namn: matilda

Födelseplats: sundsvalls sjukhus
Bor: sverige
Ögonfärg: grönbrun
Hårfärg: blond
Skostorlek: 38
Civilstatus: singel
Höger eller vänsterhänt: höger

Skor som du bar idag: uggs
Dina svagheter: what ?
Rädsla: småkryp

Första tanke när du vaknar
: måste jag verkligen kliva upp?
När somnar du: olika

Pepsi eller Coca Cola: cola
McDonalds eller Frasses: donken
Vans eller Converse: converse
Lipton Ice Tea eller Nestea: ingen aning
Choklad eller vaniljglass: vanillaa

Svär du?: ja
Sjunger du?: ja, fast det låter inte bra..
Duschar du varje dag? ibland
Röker du?: nej
Gillar du skolan?: vem gör inte ?
Har du bra självförtroende?: det kan jag inte påstå 
Kommer du överens med dina föräldrar?: oftast

shoppar du ofta?: ja! ;)
har du ätit en hel ask müsli?: nej
har du ätit sushi?: nej
har du stått på scen? ja
har du skejtat: ja :)
har du bakat?: ja
Stulit : nej
Kramat någon?: ja

Däckat eller varit jättefull?: nej
Varit full?: nej
Blivit nerslagen? noppppppis
Busringt någon?: ja  
Gjort något som du ångrade? ja
Fått IG i nått ämne eller på något prov? jag tror de? 

vad vill du att ditt/dina barn ska heta? emma är fint.

Hur vill du dö? bli gammal
Vad vill du bli när du blir gammal? framgångsrik hemmafru ;9

Antal människor du skulle ge ditt liv för? många
Antal CD-skivor du äger? ingen aning
hur många piercingar har du ?: 3
hur många tatueringar har du?:  ingen
Hur många gånger har du varit med i tidningen?: några gånger

Vad ska du göra i sommar?: åka till island med fanny ;d
Vad ska du göra i vinter?: leka jibber, hahah.

När tar du studenten?: om många år

Vad gör du efter gymnasiet? pluggar vidare
Ska du bo i Sverige när du börjar jobba?  ja, till att börja med! :) 

Vad händer till helgen? bra fråga
Vad vill du helst göra just nu? nja, sova vore skönt!

Vad tittar du först på hos killar/tjejer? oftast utseendet. sen när jag lär känna dom. personligheten.

Vilka av dina kompisar tror du kommer hitta en pojk/flickvän först?: joss, heheh 

Vem är den perversaste person du känner? felicia.
Hur många gånger har du varit utomlands? om man inte räknar med finland och danmark, så typ 3-4 ?
Vilket land är bäst? omeh. sverige ju ?   

Av matilda - 8 november 2010 18:00

       

linne - gina tricot | långärmad - H&M | jeanstights - gina tricot | ring - jossans | uggs - Dinsko | halsduk - BikBok

mer boggning kommer senare, så håll ut! ;)

Av matilda - 7 november 2010 20:47

Nu tänker jag hissa min gaytröja! kolla här bara ;

  

fett suddig bild, men jaja! tummen upp för den.

Av matilda - 7 november 2010 20:35

  

hårspray - 25 kronor

  

mascara - 139 kronor

  

godis - 40 kronor

  

klubba - 10 kronor


detta är vad jag har köpt! jättespännande lixom...

sen har jag lite grejor som pappa köpte åt mej i spanien också, dom grejorna kanske ni får se någon annan dag!

kramis

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards