mattislife

Alla inlägg under november 2010

Av matilda - 10 november 2010 19:50

Som jag kanske har berättat så ska jag till Island på sommarlovet, jag och fanný flyger dit och bor hos hennes mormor i ca. 3 veckor. Ska bli urkul! Jag och bästavän, shopping, islandshästar, bad och mer shopping! haha.


    

          

Jag själv tycker att det ser underbart ut, speciellt de blåa vattnet.

Vi kommer ha mysipysi och bara njuta!..

Jag längtar, redan.

jag och bästa.     

Av matilda - 10 november 2010 19:11

..det var när jag, jossan, jennifer och agnes skulle ta bussen hem från skolan. Alla var blöta, och det var sjukt kallt ute. haha, Bussen kom och körde, den körde förbi vägen där vi bor också. Och jossan utbrast genast "aaaaah! varför kör det intee upp där! ' men då fick vi veta att den inte skulle köra där för det var för mycke snö. (typ 2 decimeter) haha. Men iallafall, de va typ nån skylt i bussen som det stog "rovfågelsvägen nästa" på, och jag tänkte typ, bra. då kommer vi iallfall hem. MEN DEN KÖRDE TYDLIGEN INTE DIT HELLER :o

Så då gick jag och jossan fram till busschaffisen, då sa han att vi skulle åka till birsta och byta buss, alltså den som gick hemmåt.

Men då åkte vi dit, och sen när bussen stannade så skrev han som körde bah "tjejur her kan ni klifa af och bita boss tillpaka" HAHAHAHAAHA, ni vet med sån här rolig brytning. Och de känndes typ som att han tyckte vi va hur dum som helst. haha, men iallafall. Sen väntade vi på bussen tillbaka i typ hundra år(!?) och alla blevkissnödiga, och vi höll typ på att skratta ihjäl oss. Ja, shit vilket kaos. Dom på bussen måste ju

ha tyckt att vi va dum i huvet :u  haha. Här får ni se lite snygga busshållplatsbilder!


 

ignorera mitt ansikte...

 

fotomodell ?

 

kissnödiga, haha.

 

hm, vi är snygga!

  


vi hörs strax!

Av matilda - 10 november 2010 16:15

hej! nu åker vi till birsta en sväng. För vi ska hitta kakel och lite sånt.

Senare när jag kommer hem ska ni få höra vad om hände idag! haha.

SEE U GUYS LATER! :) förresten. Det är snöstorm här, är det bara jag som hatar snö?

Av matilda - 9 november 2010 22:10

  


Gissa om jag är superduperkär i dessa skönheter!? SÅÅÅÅÅ sjukt söta.

Tycker ni att jag ska köpa dom? Hittade dom för ett grymt bra pris.

HAPPYFACE. vad tycker ni ? :D

Av matilda - 9 november 2010 21:07

DJ GOT US FALLING IN LOVE - USHER ft. PITBULL

AUBURN ft. IYAZ - LALALA

LIL JON - GET LOW

YING YANG TWINS - MISS NEW BOOTY

BLACK EYED PEAS - THE TIME

PITBULL - HEY BABY DROP IT ON THE FLOOR

Jag fullkomligt älskar dom här låtarna. Särsklit att dansa till. GRYMMA. Det är nog de rätta ordet.



Av matilda - 9 november 2010 20:59

         

        

fannýs sjukt sexiga mask, right ?

Ni förstår antagligen vad som är på alla bilder. ELLER INTE. haha, men tveka inte att fråga ;)

Av matilda - 9 november 2010 20:35

TjAo. Förlåt fatt jag har varit urdålig på att blogga idag, men jag har inte hunnit!

för jag kom precis innanför dörren, har somsagt varit och dansat. Lika kul som vanligt, men idag var det svårare, både för mig och min rygg. haha. Koregrafin va svår och jag har jätteont i ryggen, typ i svanken. Om ni fattar. Funderar faktiskt på att vara med i julshowen, ska jag det? haha.

Kom och kolla isåfall vettja! information får ni när jag har bestämmt mej. ;)

Men jag ska duscha nu, osså ska ni få se lite bilder senare!

pusshej

Av matilda - 9 november 2010 06:57

morning lovers! Om en litenliten stund är jag påväg till jossan.

Vi börjar 8.10 idag, och nu är jag faktiskt ganska pigg. Även fast man inte kan tro det!

Vi hörs senare när jag komer hem. Ha en trevlig dag! :)

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards