mattislife

Alla inlägg den 13 januari 2011

Av matilda - 13 januari 2011 21:53

HEJ! idag har det varit en vanligt torsdag..right? Iallafall så har jag pluggat i skolan..som vanligt. hihi. Efter skolan tog jag bussen med fanný och jossan till stan, då gick vi till Wayne´s coffee och fikade. Samtidigt som vi pluggade SO!

Det var trevligt. Runt 4 åkte jag hem med pappa , för klockan 5 hade jag tid hos min kiropraktor. Sen kom vi hem , och då åkte vi till min moster. Sen så åkte vi typ hem.

haha. kul o veta va?..nej, men. Imorgon ska jag iallafall på bio med bästafanný kvart över 6 ska vi se "Meet the little fockers", tror att den är bra ja!

fake a smile. haha. asfult !?  

   plugg..   fikat , tjockisvarning ju :P   fanný-snygg! <3   jossan-söt! <3  

emm..och jag?


Lite snygga bilder från dagen, vi hörs kanske imorgon! puss och kram!

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12 13
14
15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards