mattislife

Alla inlägg den 15 januari 2011

Av matilda - 15 januari 2011 21:30

snusar du? - nej , absolut inte :s

skolkar du? nope!

gör du frukosten själv? ja :)

har du suttit i rätten? nej?

har du slagit ner någon? haha , inte vad jag kommer ihåg. Men isåfall på skoj!

vad gör du när du böder näsblod? jag blöder aldrig näsblod.

när grät du senast? ett tag sen.

vem kan du prata om allt med? mamma, pappa och fanný!

har du solglasögon? ja, måååååååånnga par.

har du glasögon? ja.

skriv en mening på engelska - I can not speak english. haha.

vem pussade du senast på munnen? johan.

vem kramade du senast? fanný

vad är din högsta önskan just nu? att det ska bli sommar så jag och fanný kan flyga till island! 

vilken hårspray använder du? proffs, omg och bobby´s!

vilken färg är det på tröjan du har på dig nu? svart

känner du någon som heter niklas? japp :)

har du en egen bärbar dator ? ja

vad tänker du på just nu? inte så mycket.


VAD FÖREDRAR DU PÅ DET MOTSATTA KÖNET

mage, ben eller armar? mage & armar :P

bruna, blåa eller gröna ögon? helst blåa eller bruna. så sjukt fint.

långt eller kort hår? mellan. men vissa passar ju i långt och vissa i kort också..

lång eller kort? det spelar egentligen inte så stor roll. Men eftersom jag är rätt lång så får han gärna vara längre än mej! haha.

charmig, snygg eller rolig? gärna allt!

rökare eller snusare? inget.

vad kollar du först in på det motsatta könet? ansiktet och kläderna.

hur stor betydelse har kläderna? rätt så stor.

gillar du någon av det motsatta könet just nu? ja :) <3

gillar någon annan dig av det motsatta könet? ja :)

 

HAR DU

blivit pussad på läpparna av någon du älskar? ja

stått på en scen? japp , tro de eller ej! haha.

varit med i en bilolycka? nej, och det är jag glad för!

opererat dig? nej.

klättrat på berg? japp :)

ätit surströmming? no way!

en egen tv? ja :)

mycket pengar på mobilen? det kan jag inte påstå. ca 0 öre.

 

ANTINGEN ELLER

kallt eller varmt? varmt!

blått eller rött? blått :)

regn eller snö? regn.

ull eller bomull? är det någon skillnad?

rosor eller tusensköna? rosor. vad är tusensköna för nåt ?

vår eller höst? våren är mysig, och hösten är fin. kan inte välja.. :)

historia eller vetenskap? inget tack!

matte eller engelska? faktiskt engelska..

 

ÖVRIGT

svär du mycket? nja, rätt så ..

vilken låt lyssnar du på just nu? Around the world - A touch of class

 hur ser ditt skrivbord till datorn ut? vad?

hur är vädret just nu? kallt, snö, ännu kallare och mer snö. tyvärr.

vart skulle du vilja åka? thailand!

vill du ha barn? ja, men absolut inte än! haha.

vad skulle dem då heta? om jag får en tjej vill jag att hon ska heta emma :)

 

GISSA OM JAG HAR KUL !?   

 

 

 

 



Av matilda - 15 januari 2011 21:14

   

     


hittade dom här på stan idag. Kanske inte är dom snyggaste finns, men dom var lite cool.

Och helt klart värda priset om ni frågar mej. Vet inte heller vad bokstaverna som är på betyder.

Men det visste inte kassören heller, satt. Det spelar nog ingen roll..

village - 19kr.

Av matilda - 15 januari 2011 20:47

            hahha , kolla mej..:s  

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12 13
14
15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards