mattislife

Alla inlägg den 17 januari 2011

Av matilda - 17 januari 2011 19:15

åh! :')

Av matilda - 17 januari 2011 19:00

      TJO! Kom för en stund sen hem från dansen, såå kul att få röra på sej! haha.

Nu på eftermiddagen har jag hunnit varit med fanný, chillat på pappas jobb, dansat, åkt buss hem, ätit, duschat, och fixat ansiktsmask. haha , jag vet att ni bryr er..

eller inte!. Men iallafall. Idag är det måndag, det har varit den drygaste måndagen på länge. Jag har typ inte orkat nånting..Och läxförhören som jag var så duktig att plugga till gick inte heller som jag hade förväntat mej! menmen. så kan det ju vara ibland. Just nu ligger jag i sängen och lyssnar på Ken ring, han skriver så jäkla bra texter! i love them. Har tyvärr inte så mycket att skriva om just idag.

så jag bjuder er på två fina bilder från dagen. Mer bloggning kommer senare, puss & kram!

sötjossan :) <3

Jag & fanný innan dansen!


PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12 13
14
15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards