mattislife

Alla inlägg den 9 januari 2011

Av matilda - 9 januari 2011 19:06

Av matilda - 9 januari 2011 18:21

hiho. Idag mår jag luuuuuuugnt mycket bättre. Har till och med varit ute en stund idag, haha. Det var sjukt skänt ute idag faktiskt , 0 gradigt och solen sken . mysipysi.

imorgon är det måndag. Första skoldagen det här året..tragiskt ju..

Men det kan ändå bli rätt skönt att komma in i dom vanliga rutinerna, visst heter det så ? :) a, jag tror de. Vad ska man ha på sigmorgon egentligen? något nytt som tittat in i garderoben. eller nåt gammalt skit? hahah. vi kör på något nytt ror jag.

Men jag har ingen aning om vad.

Nu känns det att jag är på det vanliga bloggspåret igen. jag har saknat er läsare, och bloggen.. :') hAHA.

Nu ska jag gå och duscha! vi hörs senare! :D

Av matilda - 9 januari 2011 18:13

nu kommer dom äntligen ? haha. ta er en titt :)

    

                                  

vissa bilder är som vanligt rätt så suddiga , men jaja!   

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12 13
14
15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards