mattislife

Alla inlägg under januari 2011

Av matilda - 24 januari 2011 22:00

Nu tänker jag faktiskt dissa datorn , och gå in till badrummet.

Ska ta bort sminket och göra mig klar. Sen ska jag dricka smoothie å sova!

Vi hörs imorgon. Puss & kram!        

diggar denns sjukt snygga bild från när vi renoverade huset i oktober! haha.

Av matilda - 24 januari 2011 21:24

  

bilden suger!

men iallafall så är jeansen från H&M ochörhängena från Ur&Penn!

Av matilda - 24 januari 2011 21:17

  

asasnygg bild, naaaaaaaaaat.

jeans | långärmad | linne | uggs  | halsduk | klocka , armband och örhängen!

Av matilda - 24 januari 2011 20:38

så jäkla fin text att jag dör! Killen kan verkligen skriva asafina texter.

Ganska gammal låt , men den är så underbar!

go eminem.

  

detta är k ä r l e k

puss!

Av matilda - 24 januari 2011 20:16

tjo , ni läste väl rubriken? håller på att städa mitt rum , nu igen. Vi satte upp lite hyllor och sånt förut , så det vart sågspån fulla golvet. Men jag ska fixa klart, och senare kommer dagens köp och outfit!

Later!

Av matilda - 24 januari 2011 06:45

hej , om sisådär 10 minuter drar jag mej mot jennifer. Därifrån går vi till skolan, och dagen börjar med idrott. Sound´s fun? I think so. Efter skolan tar jag bussen direkt till stan med fanný , innan dansen ska jag försöka hitta mej ett par jeans eller en kofta. Sen så såg jag på tv:n igår att det var rea på Ur&Penn, så jag ska kika efter ringar och örhängen också! Hoppas att jag hittar något av det! En fika innan dansen kommer nog också sitta perfa! haha. Nej , nu måste jag skynda mig iväg.

Ha en bra dag! :)          

pluggbild från sptember! haha.

Av matilda - 23 januari 2011 21:50

Nu ska jag strax gå och lägga mig i sängen , & läsa lite so..

Så jag säger godnatt nu , oså hörs vi imorgon kväll!

puss & kram.

Av matilda - 23 januari 2011 18:02

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12 13
14
15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards