mattislife

Alla inlägg den 25 april 2010

Av matilda - 25 april 2010 21:38

jaja , god natt bloggen.

Det blev ingen färgning nu ikväll , var ute och gick istället.

Färgningen sker imorgon kväll , så ni vet.

Nu ska jag ta en kopp te och läsa li te tänkte jag..


/ hugs - matti

Av matilda - 25 april 2010 16:29

Har precis ätit , pappa grillade kött. Det känns att våren är här , and i love it !

          



Av matilda - 25 april 2010 15:55

tjiing ! ., nu ska jag ladda upp bilderna, datorn krånglade så de blev inga förut, men här kommer dom (:


fredag :

   

      


lördag :

              


resturangis - lördag

        


/ hugs - matti

Av matilda - 25 april 2010 13:42

hej ! , sorry för grymt dålig uppdatering. Men jag har nämligen inte hållit hus hemma så mycket i helgen , så här har dagarna jag inte bloggat sett ut ;


Fredag :

 vaknade , fixade mej , gick till skolan. Kom hem , duschade och fiiixxxx.

Runt kvart över 7 kom gummorna hit ( jossan,agnes,jennifer ) , då gick vi till discot. somsagt var vi fyra dom ända sexorna. Jag och jossan var dom ända av oss som dansade o hade kul ! , medans agnes och jennifer satt och kollade på oss samtidigt som dom skrattade sönder. Vi skämde ut oss en mula oxå , heheh.

Sen runt halv 10 gick vi till mej och hämtade min väska och kuddis. Hela gänget skulle ju sova hos agnes dårå ! , vi hade jätte kul. Vid 2 , släckte vi och somnade väl ganska fort. eftersom vi hade varit igång hela kvällen och fått oss många skratt

 

Lördag :

vaknade runt 8 av att agnes lillebror gick omkring och sjöng ; Jag är friiii som en fågel ! , hahah. gulliga unge. Sen åt vi frukost , agnes snälla mamma hade bakat bröd till oss som var gväldigt gott. Vi fick prova dricka aloe vera oxå, hmm.. de smakade inte gott :o

Men jaja, sen fixade vi oss och packade ihop. Seenare gick vi till vårmässan , där fanns det inte så mycket roliga saker, funderade på att göra manikyr men jag orkade inte. Sen gick vi hem , då gick jag hem till mej. Eftersom klockan 5 åkte jag och pappa till en resturang, shawoa praya river eller något sånt. Alltså bestämde vi oss för chinamat ! , 21.45 började filmen. vi var på bio och såg ' The bounty hunter', helt okej var den måste jag säga. Den slutade kvart över 11 och då åkte vi hem. Sen gick jag och la mej runt 12 halv 1.

 

Söndag : 

alltså idag , hittills har jag inte gjort så speciellt mycket. Men jag hade tänkt färga håret..spännande va !?, har inte bestämt mej än menmen. Just nu försöker jag fixa en header, bloggen blir mycket tråkigare utan tycker jag ! , Men nu ska jag ladda upp lite bilder så hörs vi senare !


/ hugs - matti

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards