mattislife

Alla inlägg den 15 april 2010

Av matilda - 15 april 2010 19:45

hej bloggen ! , har precis kommit hem från birsta med mamma,moster och alva.

Köpte dock ingenting , för vi var bara på blommaffärer :P , men jag handlade ju lite igår så jag får väl nöja med med det tills jag får pengar nästa gång !


Annars har det inte hänt så mycket idag, kom hem från skolan där vi hade en heelt vanlig dag. Slutade 14.20 då gick jag hem och gjorde inte så mycket.

Runt halv 4 blev jag värsta supertrött så jag gick och vilade , vaknade runt 5 av att pappa stog och lagade mat. Så till middag fick det bli rostbiff och sallad , mumsii !

Hade faktisk tänk att ta mej en sväng runt området oxå , men jag känner att det kommer göra förbaskat ont i mina knän efteråt eftersom jag redan har grymt ont ! , men å andra sidan så skadar inte alltid smärtaaaa för smärtan kan bli till en bra sak !

Jag menar inte att det är bra att ha ont , men att röra på sej. ifall ni förstår min dåliga beskrivning.

iallafall så är jag en tröttis & klockan står still på kvart i åtta känns det som ! ,

Men nu ska jag gå och plocka undan lite i mitt rum , det kan behövas.


kyyysss / matti

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards