mattislife

Alla inlägg den 20 april 2010

Av matilda - 20 april 2010 21:20

              


och jag ;


        

HAHAHAHA , jag kände för att vara lite oseriös.


/ hugs - matti

Av matilda - 20 april 2010 21:12

hej bloggen och alla söta läsare ! , jag är ganska duktig trotsallt måste jag säga !

Jag gick faktiskt ut och sprang förut, även fast jag har jätte ont i mina knän - fortfarande. Så jag tog en tur runt området , men jag tog den närmaste vägen tillbaka. haha , mååååste erkänna de. för att de värkte och dunkade i mina ben.

Skitsamma, nu ska ni få lite bilder från dagen och sen ska jag gå ifrån datorn och dricka te ,


/ kram

Av matilda - 20 april 2010 15:48

ahej ! , nu kom jag för bara en liten stund sen in från en promenad med Ixi.

Sen funderar jag på att dra ut och springa - om jag orkar vill säga. Idag har inte så mycket hänt i skolan, vi hade typ slöjd,matte, engelska och lite sånt vanligt ni vet ;) , igår hann jag inte blogga. För att jag höll till på kuben nästan hela kvällen. Om ni undrar vad jag gjorde där så var jag ute där med fanny , vi gick typ runt i skogen och sånt. Ni får säkert någon bild nån dag framöver !


Nu ska jag gå. / pusshej - mattisen

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards