mattislife

Alla inlägg den 18 april 2010

Av matilda - 18 april 2010 16:26

hej på er ! , har precis fixat klart naglarna , det fick bli rosa med vita streck och silverstrass !

det blev helt okej , idag har jag städat lite på rummet och sen så har jag krusat håret. det tog en timme , shit va länge . ah , så tänkte jag , hahahha:o

Men allafall, vi åker strax. Mamma ska bara se till att komma hem och så !

Sen ikväll kommer jag ha trevligt medans ni kommer sitta och vänta på att jag ska skriva lite ! , haha det förstår jag ;)

Men för en liten stund sen kollade jag runt om jag hittade några bikinisar. och jag hittade massvis !, jag kankse tipsar er någon dag !, vem vet.


men nu ska jag gå och fixa det sista.

 / hugs - matti

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards