mattislife

Alla inlägg under april 2010

Av matilda - 14 april 2010 07:54

slänger in dagens låt lite snabbt oxå !


New york city - akon

Av matilda - 14 april 2010 07:50

hejhej , nu ska jag gå och möta fanny sen går vi till skolan ,

sen så hörs vi väl i eftermiddag !


/ hugs - matti

Av matilda - 13 april 2010 21:04

sådär ja , nu har ' dating in the dark ' precis slutat. Jag sitter här och gör inte så speciellt mycket , om en liten stund ska jag ta en dusch tror jag !

Idag har det iallafall varit skola , som vanligt ni vet , på hela dagen var nog slöjden roligast.

Imorgon åker jag till birsta med jossan , och det blir kulkul ! ,


vad som bör köpas ärrr ;

- converse, röda - rosa - svarta

- vit t-shirt

- hängslor

- solglasögon


jag hoooppas på en rolig eftermiddag.

Nu gör jag nog kväll från datorn så hörs vi imorgon.


/ hugs - matti


Av matilda - 13 april 2010 15:48

             

Av matilda - 13 april 2010 15:29

  

utanför stugan

  

liften -

  

älskade skidor :P

     

backen

      

Wille

   

promenadis


/ hugs - matti  

Av matilda - 13 april 2010 15:09

hm , hemma igen nudå ! , och det är grymt härligt.

Jag har väl lite tips och sånt som vilar i bakhuvet eller vad man nu säger :p

bilder ska ni oxå få, jag kan bara berätta att min bloggning kommer minska nu. För mitt internet funkar inte ' sitter vid mamma o pappas dator nu ' , men ändå. Sen så har jag börjat tröttna lite på min blogg oxå :o


Men nu ska jag ladda upp lite fina bilder ,


/ hugs - matti

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards