mattislife

Alla inlägg under februari 2011

Av matilda - 13 februari 2011 14:05

hej! För en stund sen kom pappa och jag hem från city gross.

Vi tog en promenad dit och handlade. När vi kom hem så hände inte mycket mer.

Men om en stund kommer farmor och hämtar oss, sen äter vi middag där!

muums. Imorgon är det ju allahjärtansdag, vilken kanske inte blir så himla roligt.

Eftersom jag gjorde slut med johan för någon dag sen. Men det blir nog bra ändå!

För har man världens underbaraste vänner så har man. <3

Sitter just nu och lyssnar på fading med rihanna, underbar låt.

Senare kommer min fysikmapp få följa med till farmor & farfar för vi har fysikläxa tills imorgon, men jag är överlycklig för att vi slipper so-läxan! haha. Vi ska inte få en ny förren vecka 8 ;) awesome. Men jag ska fixa något inlägg nu trorjaa..

vad vill ni läsa om? snälla , någon kan väl svara? :P för min hjärna är på slappsidan. Så jag orkar inte komma på så mycket roligt, därför blir det oftast ointressanta inlägg. Precis som det här!

vi hörs senare.

Av matilda - 13 februari 2011 14:02

  

jeans - JC

kofta - Bikbok

linnen - H&M, gina tricot

Av matilda - 13 februari 2011 13:45

Av matilda - 12 februari 2011 21:58

 

helt klart finaste färgen att ha på nagelack just nu.

love it.

  

Av matilda - 12 februari 2011 21:00

  

lagomt ful jag är på båda bilderna.

halsduk - ginatricot | jeansjacka - vero moda | svart linne - H&M | vitt linne - gina tricot | jeans - ginatricot | skor - Din sko| väska - stadium | örhängen - Ur&Penn

Av matilda - 12 februari 2011 20:25

hej! Dagen har spenderats med fanný. När jag vaknade kom hon till mej , oså fixade jag mig , sen gick vi till nordic och kollade när tjejorna hade match! dom förlorade tyvärr med 1-0. Men dom spelade ändå bra :)

Vi va där från typ 2 till halv 5 och kikade runt. Men vi var ju inte så jätteintresserad av alla matcher , haha. så vi satt mest och pratade.

Efter det gick vi hem till mej , och på vägen hem tog vi massor av kort.

Men dom är på fannýs kamera , så jag lägger upp dom när hon har skickaaat alla till mej :) Runt 5 kom hennes pappa o hämtade henne. Då städade jag i mitt rum..

Och sen så har jag bara gjort lite allt möjligt, typ måla naglarna och fixat lite saker.

Ska väl försöka dra mig upp för trappan också, haha. För att kika på melodifestivalen. Men frågan är om jag orkar.. min funkar ju inte just nu... :(:(

Men jag ska ladda upp outfit bilder & lite sånt först.

Puss!

Av matilda - 11 februari 2011 17:00

  

kofta - H&M

jeans - gina tricot

linne - gina tricot

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards