mattislife

Alla inlägg den 8 februari 2011

Av matilda - 8 februari 2011 20:14

 

Allt är från ikea. 

Av matilda - 8 februari 2011 19:12

ja , förlåt. Igår var jag så trött , slö och jag orkade verkligen inte blogga.

Därför bloggar jag lite nu istället ,

Om en liten stund ska jag träna. ANtingen gå ut och springa eller gå till gymmet.

Det har varit världens drygaste dag i skolan, för jag och olle har praoat som mattanter. Och det bästa med det var att man fick festis, HAAHA. allt annat sög.

Och mattanterna typ mobbade mej från början för att jag inte ville ta i tallrikarna som var full i matrester. För jag tyckte att det inte var så speciellt fresht. Men till slut så gjorde jag det ändå! *stolt*

Efter skolan åkte jag med pappa och dom till nacksta. Sen stan en sväng.

Juste! igår var vi i birsta , och då köpte vi ramar till mitt rum.

Fränt jao, men jag orkar inte lägga ut bilder på dom. För det var 2 vanliga vita..

haha, intressant?

Men just nu sitter jag och chillar lite med asahärlig musik!

Så jäkla glad, men jag vet inte riktigt för vad. Världens går ju typ under för att jag är världens torraste i ansiktet, haha. Annars är jag glader :u

Nu ska jag fixa lite , vi hörs senare!

     

HAHAHAH. härlig pose.


PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards