mattislife

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av matilda - 3 februari 2011 22:11

Nu ska jag dra mig mot sängen för att somna as-skönt.

Klockan är ju trotsallt ganska mycket, ska upp kvart i sex som vanligt imorgon!

Börjar typ åtta eller något..och slutar klockan tre. Efter det blir det omprov.

Sen bio mer girlsen! så vi hörs när vi hörs imorgon.

Nu ska jag sussa, sov gott underbaringar!

Av matilda - 3 februari 2011 22:06

Jag blir så sjukt arg när saker inte går som jag vill. haha.

Jag har suttit och kollat på min nya header som jossan fixade åt mig.

Tyckte att stilen på den och allt var jättefin! men jag var ju så sjukt fläckig!

Någon mer än jag som kanske märkte det? Iallfall. Så orkade jag inte störa mig mer på det. Så jag slängde ihop världens konstigaste header på några minuter.

Och ovanför ser ni det hemska reslutatet.

Av matilda - 3 februari 2011 21:33

           


bild 1 : Jag

bild 2 : Jag och jossan

bild 3 : Jag

bild 4 : Jossan

Av matilda - 3 februari 2011 21:05

Det vart inget omprov för mig idag! läraren kunde inte. Så nu får jag ladda om för imorgon. Vi hade iallafall tyskaförhör idag, det gick därimot bra. Det gjorde engelskagrejset också förresten, även fast jag och många andra hade tränat på fel ord..haha. Efter skolan drog jag å fanný till citygross. Där köpte vi ben o jerry´s. De var mumma. Sen när hon skulle hem så följde jag med henne en bit. Sen sprang jag runt lite och heemåt. De är så skönt ute nu! tycker jag (?)

Imorgonkväll blir det bio med tjejorna! vi ska se 'love and other drugs', och innan det drar vi hem till jossan. (:

Nu har jag nyss duschat och ska ladda upp lite bilder här på bloggen tror jag .

Hörs snart, puss!

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards