mattislife

Alla inlägg den 5 februari 2011

Av matilda - 5 februari 2011 20:06

det är ikväll. vilka ska kolla?

Det ska iallafall jag! vi hörs senare sweets.

kram!  

Av matilda - 5 februari 2011 15:27

så jäkla skön,

Av matilda - 5 februari 2011 14:58

    

Av matilda - 5 februari 2011 14:27

  

mitt ansikte ville inte fastna på bild. så det fick bli såhär idag!

linne - H&M

tajts - H&M

linne under - H&M

Av matilda - 5 februari 2011 13:46

Eller a , kanske inte riktigt. Klockan är ju typ 2? Men iallafall.

Jag vaknade för en stund sen, och sen dess har jag klätt på mig och så.

Ska strax gå ut och springa i snöäckelvädret, senare får vi främmande,

Jag har tänkt slöa hela dagen, för jag är superasatrött.

Igår var jag ju på omprov...ah, och det gick faktiskt bra (:

Runt halv kvart över 3 gick jag, jossan, jenny och fanný hem till jossan.

Där chillade vi en stund, sen åt vi där. Klockan haalv 7 skjutsade jossans mamma ner oss till stan. Då gick vi på bio "love and other drugs". Den var bra.

Men rätt sär på vissa ställen, och lite så att man inte förstog. Men slutet var nog bäst! haha. det låter ganska fail, men ändå!

Efter bion kom mamma och hämtade mig. Då åkte vi till moster och dom.

Var där till typ 11 nån gång? Kom hem typ halv 12. Då fixade jag mig och somnade typ direkt. awesome. Men jag är ändå asatrött. :(:(

Nu ska jag greja lite.

ciao



PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards