mattislife

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av matilda - 2 februari 2011 22:23

Hejhallå. Jossan här igen. När Matti vill att jag ska gästblogga så vet jag absolut inte vad jag ska skriva om. Men som den goda vän jag är så skriver jag lite ändå.


Som ni ser är designen ändrad här på denna blogg. Den får vara sålänge innan vi kommer på något bra. Vet inte vad somhänt och varför den är lite suddig. Ska försöka fixa det någon annan dag. Måste ju sussa snart..


Matti , Agnes & Fanny hade sitt första bodypump-pass idag på idrottsvalet. Jag hoppas innerligt att ni får mega träningsverk. Hoppas inte ni också det ? Jo , jag visste väl det.


När jag ändå är igång så kan jag väl köra attt jag tipsar om några "produkter". Haha , jag låter som en skönhets-bloggare .. om det nu heter så ..

/Jossan , den kändeeee , www.popolga.bloggplatsen.se


Torrshampoo från PROFFS - Funkar hyffsat bra. 49:- (?)

Mineral Foundation från Maybelline - Ska man ha foundation , ska man ha denna. Den är bra mot huden också 149:-  

  

Double Extension från L'oreal - Den absoluta bästa mascaran jag haft 179:-


Av matilda - 2 februari 2011 21:40

  

från H&M! På rea. 99 kronor (:

Av matilda - 2 februari 2011 21:37

Av matilda - 2 februari 2011 21:20

hej och hå! Bloggar ganska sent nu ikväll för jag har varit med fanný och efter det så läste jag ännu mer so! Innan det var vi på birsta , och jag lämnade tillbaka min svarta tröja från gina. För den var alldeles noppig och ful. Så jag fick pengarna tillbaka. Med mej hem fick jag en ny foundation. Bild kommer senare..

Skola har det varit som vanligt idag, och imorse hade jag ju förresten bodypump!

Det var kul, men faktiskt lite jobbigt. Jag har träningsverk i typ hela kroppen. Redan.

Imorgon tror jag inte att något speciellt händer faktiskt. Ska typ städa. haha.

Vilket liv jag har!

Men jag ska slänga ihop några inlägg. Men helt okej innehåll.haha

Bild på mej och jossan från igår

  

asfrän:o

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards