mattislife

Alla inlägg den 1 februari 2011

-

Av matilda - 1 februari 2011 21:41

tjo! Sitter och pluggar SO. Så ikväll har jag varken varit, eller kommer kunna vara speciellt social. För jag måste verkligen plugga..till mitt omprov på torsdag..och jag längtar verkligen inte. Jag hatar, hatar, hatar, hatar SO! mest av allt som finns faktiskt.

Men iallafall,  imorgon klockan åtta så befinner jag mig på Gold´s gym i stan på bodypump.

Vilket jag tror faktiskt kommer bli askul! Men något mindre kul är att jag har träningsverk i både mina armar och ben..! haha. luckyy.

Sen efter det har jag lektion 10.10! ifall ni bryr er?

Nu ska jag käka jogurt och sedan läsa igenom dom kära 11(!!) sista sidorna i so-boken.

Det blir allt för ikväll. Sen ska jag faktiskt sova.

Vi hörs imorgon!

Godnatt :)

-

Av matilda - 1 februari 2011 21:17

tjo! Sitter och pluggar SO. Så ikväll har jag varken varit, eller kommer kunna vara speciellt social. För jag måste verkligen plugga..till mitt omprov på torsdag..och jag längtar verkligen inte. Jag hatar, hatar, hatar, hatar SO! mest av allt som finns faktiskt.

Men iallafall,  imorgon klockan åtta så befinner jag mig på Gold´s gym i stan på bodypump.

Vilket jag tror faktiskt kommer bli askul! Men något mindre kul är att jag har träningsverk i både mina armar och ben..! haha. luckyy.

Sen efter det har jag lektion 10.10! ifall ni bryr er?

Nu ska jag käka jogurt och sedan läsa igenom dom kära 11(!!) sista sidorna i so-boken.

Det blir allt för ikväll. Sen ska jag faktiskt sova.

Vi hörs imorgon!

Godnatt :)


Av matilda - 1 februari 2011 18:33

hej! åker in mot stan en stund med mamma, pappa & bror min!

Idag har jag varit i skolan, och efter skolan var jag med jossan.

Och vi knäppte kort och pluggade So. Så om ett tag kommer en ny header!

men ska gå ,puss!

Av matilda - 1 februari 2011 18:29

Av matilda - 1 februari 2011 06:45

Idag är det första februari! Vilket betyder att om prick 5 månader och 2 dagar lyfter mitt & fannýs flyg till island. Det kommer bli så gryyymt kul!

Men iallafall, så är jag precis klar med allting. Så om en typ  kart eller såå ska jag gå mot jennifer, Och jag kommer nog dö. För igår var det sjuukt jäkla halt ute.

Vilket jag hoppas på att det inte är idag! Men nu ska jag kolla på vakna med the voice en stund till. Sen drar jag. Vi hörs ikväll sweets!

   

island here we come!

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards