mattislife

Alla inlägg den 15 februari 2011

Av matilda - 15 februari 2011 22:04

Nu pallrar jag mig mot sängen, för det är en ny dag imorgon.

Och klockan åtta börjar jag med bodypump,

haha. sovgott!

Av matilda - 15 februari 2011 19:04

              fråga inte...                 HAHAAHAHHA  

älskar er stumpor!

Av matilda - 15 februari 2011 18:44

Varr så sjukt jäkla trött imorse, så jag försov mej och allting.

Därför hade jag på mig segiskläder, och jag kände mej verkligen som en lodis! :o

Usch! nej tack. Finare imorgon. Här har ni dagens "fina" outfit! haha.

Mitt ansikte ville inte vara med på bild , för det såg också hemskt ut, men ni kan få se det ändå. cpfeejs. njuter av att se hur trött jag är.

Puss på mig!

    

jeans - JC

mjukiströja - Spanien

örhängen - Ur&Penn

linne under - Gina tricot.

Halsduk - H&M

Av matilda - 15 februari 2011 18:39

tjo. Min mascara är på gränsen till tom, och datumet har säkert gått ut..

Är det någon som kan tipsa mej om en bra mascara som man får längre fransar, mörkare och mer volym av? skulle verkligen behövas! Och jag skulle bli överlycklig.

Tack på "förhand". :)

Av matilda - 15 februari 2011 17:34

hej! Har precis stat datorn för att plugga lite isländska. Kul!

Dagen i skolan har varit seg, och jag har sovit sjuktdåligt inatt.

Så jag har varit trött och slö, hela dagen..

Efter skolan så var jag med fanný, oskar & viktor.

Och senare händer inte mycket mer, kanske går ut och springer.

MEnnnn det snöar ute :o äckelpäckel. Det räcker med snöskit nu, okej!?

Plugg var det som gällde nu.

     

hyffsat smile. bild från i lördags

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards