mattislife

Alla inlägg den 10 februari 2011

Av matilda - 10 februari 2011 20:57

ååhhhhh! jag hatar verkligen att slänga/ge bort mina kläder. Det blir så tomt när dom är borta. (även fast man köper nya då, hihu) Typ allt försvninner. Det ligger ca. 4 högar på golvet med kläder som ska slängas , det suger! :o

Men den behövdes verkligen..Senare ska jag skriva en lista på vad jag ska köpa nytt, alltså klädesplagg som jag verkligen behöver just nu.

Nej! nu är det dags att fortsätta, hörs senare..

Av matilda - 10 februari 2011 19:44

fly - nicky minaj ft. rihanna

S&M - rihanna

Av matilda - 10 februari 2011 19:42

 

kolla inte på munnen och handen.

örhängen - Ur&Penn

tröja - fannýs

vitt linne - gina tricot

tajts - H&M

halsduk - H&M

klocka - Ur&Penn  

Av matilda - 10 februari 2011 19:38

  

var med fanný efter skolan igår. Och när jag kom hem duschade jag sen var jag så trött så att jag bara låg i sängen och slapppaaa. Det likamed ingen bloggning.

Idag har det varit skola som vanligt och det har varit helt okej. Slutade 2 då drog jag hem, bakade faktiskt..och har sen försökt städat lite i klädkammaren.

Går det bra? nja. det kan jag inte påstå.

En väldigt dryg sak är att jag inte har träningsverk idag, och det betyder att jag inte ansträngde mej tillräckligt hårt igår, eller för att jag hade för lite vikter på viktstången. Hoppas det kommer tills imorgon. Då blir jag glad.

ciao

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards