mattislife

Alla inlägg under februari 2011

Av matilda - 15 februari 2011 18:39

tjo. Min mascara är på gränsen till tom, och datumet har säkert gått ut..

Är det någon som kan tipsa mej om en bra mascara som man får längre fransar, mörkare och mer volym av? skulle verkligen behövas! Och jag skulle bli överlycklig.

Tack på "förhand". :)

Av matilda - 15 februari 2011 17:34

hej! Har precis stat datorn för att plugga lite isländska. Kul!

Dagen i skolan har varit seg, och jag har sovit sjuktdåligt inatt.

Så jag har varit trött och slö, hela dagen..

Efter skolan så var jag med fanný, oskar & viktor.

Och senare händer inte mycket mer, kanske går ut och springer.

MEnnnn det snöar ute :o äckelpäckel. Det räcker med snöskit nu, okej!?

Plugg var det som gällde nu.

     

hyffsat smile. bild från i lördags

Av matilda - 14 februari 2011 21:04

Just nu är jag pissed off. och jag saknar min baby

hörs imorn!

<3

Av matilda - 14 februari 2011 19:00

Av matilda - 14 februari 2011 10:00

..så bjuder jag på en massa fina bilder på mig och några av mina ashärliga kompisar!

                                                                                           

många av bilderna har ni säkert redan sett, men det här är bara för att!

jag älskar er. :) <3

Av matilda - 13 februari 2011 15:00

  

solpuder, kompaktpuder, foundation, puderborste & guldig mascara - H&M

concealer & röd mascara - oriflame

fransböjare - kicks


Av matilda - 13 februari 2011 14:45

heheh, nu åker jag mot farmor, hörs vi inte senare ikväll så får jag lov att blogga imorgon! Tio över fyra har jag dans imorgon också förresten. kulkul!

puussss!

Av matilda - 13 februari 2011 14:33

  

Den här godingen fick jag av pappa i oktober när han och min bror va i spanien.

Men har ändå bara använt den 1 gång. Förut tyckte jag att den luktade lite tantigt, haha. Men har insett att den faktisk luktar ganska gott! Så det är min nya favorit bland mina parfymer, det lukar lixom fräscht och mumma.

På en skala 1-5, så får den en fyra! :)

Den heter lovely och det är Sarah Jessica Parkers "märke". Vet inte riktigt vad den kostar, men kanske runt en femhundring på kicks!

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards