mattislife

Alla inlägg under februari 2011

Av matilda - 17 februari 2011 20:52

  

Saknar

Av matilda - 17 februari 2011 20:44

       

jeans - gina tricot

linne - gina tricot

overzize tröja - cubus

klocka - Ur&Penn

örhängen - Ur&Penn

Av matilda - 17 februari 2011 17:47

~ the band perry - If I die young ~


sitter och pluggar just nu. jag bloggar mer senare! (:

Av matilda - 16 februari 2011 20:48

Äntlige klar! nu är alla läxor fixade.

Just nu sitter jag och kikar på massvis med snygga kläder på internet. Och jag hittar en heeeel del som skulle passa perfa i min garderob. Men jag ska kika runt på lite bloggar osånt nu, sen hitta nå kläder tills imorgon.

Och efter det sova. Så jag sliter mig från bloggen nu, har ändå inget att skriva om.

Någon som har nå tips kanske? Kommentera isåfall!

sovgott på er!

Av matilda - 16 februari 2011 18:33

hej! nu har jag precis varit ute och sprungit i ovädret. Det snöar så sjuukt mycket , och det är ca. 15 minus. Ja, jag är rätt knäpp i huvet.

Men jag gillar att röra på mig. Idag har jag först varit på bodypump imorse, sen efter skolan gick jag och fanný till gymmet. Oså nurå!

Men ska jag ta mig en dusch , sen så blir det en kopp té och läxor i högsta hugg. Bloggen kommer lite efter en dag som denhär.

Men vi hörs senare.

Av matilda - 15 februari 2011 22:04

Nu pallrar jag mig mot sängen, för det är en ny dag imorgon.

Och klockan åtta börjar jag med bodypump,

haha. sovgott!

Av matilda - 15 februari 2011 19:04

              fråga inte...                 HAHAAHAHHA  

älskar er stumpor!

Av matilda - 15 februari 2011 18:44

Varr så sjukt jäkla trött imorse, så jag försov mej och allting.

Därför hade jag på mig segiskläder, och jag kände mej verkligen som en lodis! :o

Usch! nej tack. Finare imorgon. Här har ni dagens "fina" outfit! haha.

Mitt ansikte ville inte vara med på bild , för det såg också hemskt ut, men ni kan få se det ändå. cpfeejs. njuter av att se hur trött jag är.

Puss på mig!

    

jeans - JC

mjukiströja - Spanien

örhängen - Ur&Penn

linne under - Gina tricot.

Halsduk - H&M

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards