mattislife

Alla inlägg under februari 2011

Av matilda - 23 februari 2011 21:21

  

asdålig bild. as usuale..

tunika - gina tricot

halsduk - H&M

bälte - lindex

tajts - H&M

linne under - H&M


-

Av matilda - 23 februari 2011 16:55

tjo! fanný åkte nyss hem. ah , vi har planerat litte...heheh.

Om en stund så kommer kusinvitamin hit, så jag blogggar mer ikväll. Och det LOVAR jag.

pussen!

Av matilda - 23 februari 2011 07:45

song of the day.

när ni läser dethär är jag nog på bodypumpen, alltså är detta ett tidsinställt inlägg.

vi hörs ikväll , ha en superdag!

:(

Av matilda - 22 februari 2011 22:04

hej , än en gång. Tyvärr har jag inte varit inne här på bloggen idag heller.

Det vart en eftermiddag med fanný och plugg som ni antagligen har märkt.

Jag lovade igår att jag skulle uppdatera mer idag, men det höll ju inte. :(

Jag måste skärpa mig! Imorgon är det bodypump sen är det gymmet om gäller, myyys! På torsdag kanske jag drar en sväng till birsta med någon kompis eller nån annan. haha. Outfit bilder får ni imorgon, dom är redan klara.

Förresten så är det väldigt många nya läsare som har kikat in här idag, spännande!

och välkommen. hoppas ni stannar även fast jag är urusel på att uppdatera!

Men vi hörs , puss?


  

varför ska allt vara så otroligt svårt.

Av matilda - 21 februari 2011 21:54

hej, kom för en stund sen hem från basketen med fanný.

haha , hon övertalade mig att följa med, så jag gjorde det.

Innan det var vi på dans, och det gick lika bra som vanligt.

Efter basketmatchen så följde hasse och bästis med hit, oså fikade vi,..heheh.

Imorgon får ni bilder osånt från dagen, fick med mig snoddar hem från stan också förresten. haha. Bilderna kommer imorgon , för nu ska jag duscha.

Puss & kram!

Av matilda - 20 februari 2011 18:49

      

jag är helt förälskad i dom, ok?

Av matilda - 20 februari 2011 18:31

smazk ft. mentol - varför

lisen ft. dittin - skiten skrämmer mig

Av matilda - 20 februari 2011 17:55

dåligt 

 jag fick nyss höra att garufesten i år är i början på juli. Så jag missar den!? helt jävla sjukt sugsug. Jag som skulle gå :(:( Nu blir det till att åka till island istället, inte för att jag gråter över det? men jag ville verkligen gå dethär året :(


bra

 

JAG SÅLDE NYSS MITT ROSA DS!

hehe , hon som ska köpa det kommer och hämtar de på onsdag.

och poff så har matilda tjänat en tusing. *happyface*

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards