mattislife

Alla inlägg under juli 2010

Av matilda - 17 juli 2010 12:43

dagens humör ; rätt så glad

dagens mående ; super

dagens borde ; eh , städa garderoben -.-'

dagens frisyr ; utsläppt med luggen flätad och fastsatt med ett hårspänne.

dagens smink ; mascara

dagens klädsel ; randigt oversizeat (stavas det så?) linne och shorts.

dagens beroende ; tuggummi

dagens tråkigaste ; öh , bädda sängen :p

dagens längtan ; shopping

dagens superlängtan ; kompisar

dagens låt ; california girls - katy perry ft. snoop dog

Av matilda - 17 juli 2010 10:03

Nu är jag hemma  , men åker igen på tisdag..haha.

Det har inte hänt speciellt mycket , har varit med maja. bastat och badat.

Nu ska jag strax äta frukost och sen ska jag kanske vara med fanny , de beroooor på när hon kommer hem. Men allafall , på tisdag åker jag till stugan. Och då ska fanny följa med :d , men innnan det ska jag till doktorn..sen får vi se vad som händer där !


Nej , jag orkar inte skriva mer nu. vi hörs när vi hörs !

Av matilda - 8 juli 2010 17:11

Jag MÅSTEE bara slänga in denhär urdåliga låten med 'kissie' , den är verkligen inte bra. Den heter success , men nä. Tack och hej , låten suger.

De är typ som att hon bara sjunger samma sak hela tiden..

jag tror inte att det blir någon 'success' för henne.

Av matilda - 8 juli 2010 17:04

HEJ OCH HALLÅ !

om en litenliten stund tar jag bussen ner till gatufesten igen.

Jag va där förut med fanny också , men den här gången ska jag dit med pappa (:

HIHI , sofie , anna och fanny fick mej att åka nån läääääskig sak , men när den väl var uppe i luften så tyckte jag att det var kul..jag skrek så att jag tappade rösten , jippie. HAHA. Imorgon åker jag bort så vi ses och cirkus en vecka.

När jag kommer tillbaka , vill jag vara brunare :(


eh , osså saknar jag amanda.

KRAM <3

Av matilda - 5 juli 2010 22:36

  

det här är filmen vi såg nu ikväll. Superbra ! , har du inte sett den , så gör det.

Rekomenderas starkt !


1 2 3 4 5

Av matilda - 5 juli 2010 22:13

HEJ OCH HALLÅ !


idag har jag och jossan varit i hartungsviken , oshit. Det var inte helt fel , vattnet var rätt så varmt och vädret var underbart. Jossan brände hela sin rygg , sina ben och axlarna. Så hon vart lixom knallröd. Själv fick jag varken speciellt mycket färg eller brände mej. Jossan har precis åkt hem , vi har kollat på film. Den var bra skriver väl om den senaare , antagligen. Nu ska jag slänga in några snabba inlägg sen gå till duschen. Puss

Av matilda - 4 juli 2010 19:59

 

        

                 


1. halsband - bikbok , armband - lindex

2. svarta jeans - gina tricot

3. tacky wacky mousse - arvidsjaur

4. svart och rosa rosett - lindex

5. jeans med dragkedja vid foten - gina tricot

6. kjol - cubus

7 och 8. kuddar från arvidsjaur

Av matilda - 4 juli 2010 19:52


tjarå

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards