mattislife

Alla inlägg under juli 2010

Av matilda - 19 juli 2010 13:39

GOD DAG KÄRA LÄSARE !

Idag har jag inte gjort speciellt mycket , städat har jag allafall gjort. bra matilda. Och varit i birsta med mamma.

hehe , om en stund ska jag fortsätta med att packa eftersom det ska vara klart senare ikväll. hm, visst BÖR jag hinna ?..

Men somsagt , jag ska knäppa kort på dagens outfit och senare får vi se vad som händer , just nu har jag nog inge mer att skriva om..tror jag..

JO , förresten , det är fint väder   idag igen ! , underbart.

Nu ska jag dricka vatten , sen knäppa kort , TJAO

Av matilda - 18 juli 2010 19:56

                    

Av matilda - 18 juli 2010 19:44

HISSAR :


fint väder

behöver jag ens kommentera det ?


mysiga dagar/kvällar vid havet

helt underbart , det är super att bara koppla av och slappa med kompisar.

Antingen på dagen med sol och bad , eller på kvällen vid grillen.


DISSAR :

 

regn , och framför allt åska !

jag bara hatar det , usch.


trasiga kläder

tillexempel när man ska ut med några kompisar oså har man hittat dom perfekta

kläderna. Och precis när man ska gå utanför dörren, så upptäcker man ett hål.

STÖRANDE ELLER VAD ?

 

 

 

Av matilda - 18 juli 2010 19:39

att slänga in en dagens..HAHA.


dagens humör ; svängit

dagens mående ; helt okej !

dagens borde ; städa lite , kankse ?..

dagens frisyr ; 'hästsvans' och luggen som en boll - fastsatt med hårspänne.

dagens smink ; mascara och kajal

dagens klädsel ; baseballjacka , svarta shorts , vitt linne och stoooora brills.

dagens beroende ; solgrej ?

dagens tråkigaste ; att jag är trött.

dagens längtan ; mirre

dagens superlängtan ; utlandet :'(

dagens låt ; yolanda be cool - we no speak americano

-

Av matilda - 18 juli 2010 19:32

go´dag ! , och även go´kväll.

Idag har jag varit med fanny , vi har varit i hartungsviken & stekt.

Shit , vattnet är verkligen varmt nu :o , om man jämnför hur det var innan jag åkte..när vi va där så träffade vi maja och gun. haha.

Nu ska jag hitta på något kul att skriva , och kankseee..börja packa lite smått.

Jag är oftast rätt sent ute , och därför brukar hälften av sakerna även glömmas bort och bli lämnad hemma. HAHA. men sån är jag !

nej , skriva något kul vardet.


Av matilda - 17 juli 2010 19:10

gillar den skarpt (:


nu ska jag vara social med fanny , oså hörs vi imorgon..TJARÅ <3

Av matilda - 17 juli 2010 19:01

Idag var och mamma på stan , där shoppade vi lite granna. HAHA , sen träffade jag fanny , då gick vi omkring en liten stund. A , ikväll ska fanny sova hos mej , det blir kul. Nu orkar jag inte skriva mer så jag slänger in bilder på det jag fick och köpte , hejs.


 

linne från H&M - 99 :-

     

baseballjacka från Gina tricot - 249 :-

   

stickad kofta från gina , på rea  49 :-       

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards