mattislife

Alla inlägg den 25 juli 2010

Av matilda - 25 juli 2010 22:52

    

seriös bild..



- !

Av matilda - 25 juli 2010 22:50

eyo ! , jag har hittat sladden ;) , ska kolla igenom alla bildeer och se om det är några roliga jag kan ladda upp , CYA SOOON

Av matilda - 25 juli 2010 21:10

  

tights - bikbok | kofta - stadium | linne - gina tricot | ring - gina tricot


hittade tyvär inte kamera sladden så det fick bli urusla mobilkamera-bilder istället !

men det funkar väl de också..

Av matilda - 25 juli 2010 20:32

dagens humör ; glader choklader

dagens mående ; helt okej , men jag har ont i rggen :(

dagens borde ; kolla på ' en annan del av köping '

dagens frisyr ; utsläppt med luggen flätad på sidan

dagens smink ; mascara , foundation , rouge och kajal

dagens klädsel ; vit myskofta , tights , svart linne och underkläder.

dagens beroende ; vatten och allergitablett..

dagens tråkigaste ; vädret

dagens längtan ; min födelsedag :d

dagens superlängtan ; agnes , jossan och jennifer. <3

dagens låt ; OMG - connor maynard


Fall ni undrar varför det inte kommer några bilder på dagens outfit så är det för att jag söker sladden till kameran..uhu.. ska fortsätta leta så hörs vi väl senare.

KRAAAAUM

Av matilda - 25 juli 2010 20:16

original


cover

Av matilda - 25 juli 2010 19:35

god kväll kära läsare ! , har precis kommit hem från njurunda , efter det blev det även en sväng till kuben för att bror hade träning men vem bryr sej ? haha.

Om en stund kommer dagens outfit + lite annat..vi hörs då ! (:

Av matilda - 25 juli 2010 12:57

Är det någon av er kära läsare som har varit i örebro ? , och finns det några speciella affärer jag ska kika in på ?   


jag blir glad om ni svarar , HAHA.

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards